تاریخ انتشار : شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
کد خبر : 12270

همسر ایرانی جان سینا کیست؟ همه چیز درباره شای شریعت زاده

همسر ایرانی جان سینا کیست؟ همه چیز درباره شای شریعت زاده

جان سینا یک مرد متاهل است. بر اساس گواهی ازدواج، این بازیگر و کشتی گیر سابق حرفه ای در 12 اکتبر 2020 در یک دفتر وکالت در تامپا فلوریدا با شای (شهرزاد) شریعت زاده ازدواج کرد. این زوج بعداً میزبان دومین جشن عروسی در ونکوور، کانادا، در جولای 2022 بودند. شریعت زاده و سینا از

جان سینا یک مرد متاهل است. بر اساس گواهی ازدواج، این بازیگر و کشتی گیر سابق حرفه ای در 12 اکتبر 2020 در یک دفتر وکالت در تامپا فلوریدا با شای (شهرزاد) شریعت زاده ازدواج کرد. این زوج بعداً میزبان دومین جشن عروسی در ونکوور، کانادا، در جولای 2022 بودند.

شریعت زاده و سینا از مارس 2019 رابطه عاشقانه ای با هم دارند. آنها اولین بار در کانادا و زمانی که این بازیگر مشغول فیلمبرداری بازی با آتش بود با هم آشنا شدند.

پس نیمه دیگر جان سینا کیست؟ همه چیزهایی که باید درباره شای شریعت زاده و رابطه او با قهرمان کشتی بدانید. سند ازدواج این زوج نشان می داد که شریعت زاده ساکن ونکوور است اما در ایران به دنیا آمده است.

شای شریعت زاده یک مهندس است

شریعت زاده در کانادا به عنوان مدیر محصول در Sonatype، یک شرکت نرم افزاری سازمانی، کار می کرد، شغلی که در دسامبر 2019 آغاز کرد. طبق پروفایل لینکدین او، قبل از آن، او در Motorola Solutions کار می کرد و در مورد دوربین های حرارتی و سیستم های اینترکام ویدیویی تحقیق می کرد.

شریعت زاده از سال 2008 تا 2013 در دانشگاه بریتیش کلمبیا تحصیل کرد و مدرک لیسانس خود را در رشته مهندسی برق و الکترونیک گرفت. علاقه او به این حرفه از سال‌ های جوانی‌ اش سرچشمه می‌ گیرد، زمانی که پروژه‌ ای که برادرش از دانشکده مهندسی به خانه آورده بود، علاقه او را برانگیخت.

او در مارس 2019 به شرکت تابعه موتورولا سولوشن Avigilon گفت: “من همیشه از ریاضی و فیزیک لذت برده ام.”

شریعت زاده بر اساس لینکدین خود علاوه بر مهندسی، پیش از این به عنوان همکار فروش در Guess and La Vie En Rose کار کرده است.

شای از مادرش الهام گرفته است

برادرش تنها عضو خانواده نیست که شریعت زاده او را تاثیرگذار می داند. مادرش که به عنوان جراح کار می کند، تأثیر مثبتی بر شریعت زاده گذاشته است.

او در برنامه روز جهانی زن به Avigilon گفت: “قوی ترین و سخت کوش ترین زنی که می شناسم مادرم است.” “بزرگترین درسی که او به من آموخت این بود که مستقل باشم و برای چیزهایی که در زندگی می خواهم بجنگم.”

شریعت زاده افزود: زمانی که در اوج کار خود بود، همه چیز را رها کرد تا خانواده اش را به کانادا منتقل کند تا آینده بهتری برای ما رقم بزند. او دلیلی است که من می جنگم تا بهترین خودم باشم، مهربان باشم و هرگز تسلیم نشوم.”

شای در شبکه های اجتماعی فعال نیست

حضور شریعت زاده در شبکه های اجتماعی نسبتا کمرنگ است و در شبکه های اجتماعی فعال نیست، که با خصوصیت این زوج هماهنگ است.

او سینا را در یک رستوران ملاقات کرده است

سینا اولین بار زمانی متوجه شریعت زاده شد که او برای صرف شام با دوستانش در رستورانی در ونکوور بیرون بود. سینا گفت: “یک زن بود که من به او نگاه می کردم و نمی توانستم چشم از او بردارم.”

شای و سینا اولین حضور فرش قرمز خود را در سال 2019 انجام دادند.

این زوج در اولین فرش قرمز مشترک خود در اکتبر 2019 برای اولین نمایش فیلم بازی با آتش سینا شرکت کردند که در زمان ملاقات با شریعت زاده مشغول فیلمبرداری بود.

این بازیگر با کت و شلوار آبی سرمه‌ ای و کراوات قرمز جذاب به نظر می‌ رسید، در حالی که شریعت زاده با لباس پولک‌ دار نقره‌ ای و مشکی خیره کننده بود.

سینا روی فرش قرمز به Entertainment Tonight گفت: «این روز فوق‌ العاده‌ای برای اولین نمایش فیلم است و من قرار ملاقات زیبایی داشتم. “آنچه واقعاً در مورد این پروژه خاص است این است که مهم نیست در چه پروژه‌ هایی در آینده شرکت می‌ کنم، این یکی همیشه معنای ویژه‌ای خواهد داشت، زیرا باید از یک پروژه خاص فیلمبرداری کنم و با شخص خاصی ملاقات کنم.”

او اولین زنی است که سینا پس از نیکی بلا با او ارتباط برقرار کرده است

سینا و نامزد سابق نیکی بلا نامزدی خود را در آوریل 2018 لغو کردند، درست چند هفته قبل از عروسی. این زوج در بیانیه‌ ای در توییتر بلا گفتند: «در حالی که این تصمیم دشوار بود، ما همچنان نسبت به یکدیگر عشق و احترام زیادی قائل هستیم». این زوج شش سال با هم بودند.

پس از جدایی، بلا به سراغ «رقصیدن با ستاره‌ ها» طرفدار آرتم چیگوینتسف رفت. سینا به طور علنی با یک شریک عاشقانه مرتبط نبود تا اینکه بعد از یک قرار شام با شریعت زاده در حال قدم زدن در ونکوور دیده شد.

او از حرفه سینا بسیار حمایت می کند

شریعت زاده روی فرش های قرمز بزرگ همیشه در کنار همسرش است. در ژانویه 2024، سینا را در اولین نمایش فیلم آرگیل در لندن همراهی کرد. شریعت زاده با لباس مشکی، در حالی که سینا با کت و شلوار خوش تیپ به نظر می رسید.

برچسب ها :

ناموجود