تاریخ انتشار : شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۱۰
کد خبر : 8965

هشتک شکیرا لیاقت یک روز را دارد باعث افتخار او شد

هشتک شکیرا لیاقت یک روز را دارد باعث افتخار او شد

روز شکیرا مبارک! روز جمعه، اسپاتیفای از شکیرا که هنرمند شماره 1 زن لاتین در تاریخ اسپاتیفای است با روز خود تقدیر کرد و او را به عنوان سفیر جهانی EQUAL برای ماه سپتامبر معرفی کرد. روز شکیرا پس از اینکه کمپین هشتک #شکیرا لیاقت یک روز را دارد که توسط طرفداران کلمبیایی او ایجاد

روز شکیرا مبارک! روز جمعه، اسپاتیفای از شکیرا که هنرمند شماره 1 زن لاتین در تاریخ اسپاتیفای است با روز خود تقدیر کرد و او را به عنوان سفیر جهانی EQUAL برای ماه سپتامبر معرفی کرد.

روز شکیرا پس از اینکه کمپین هشتک #شکیرا لیاقت یک روز را دارد که توسط طرفداران کلمبیایی او ایجاد شده بود، در رسانه های اجتماعی وایرال شد. در همین حال، جمعه همچنین بیست و پنجمین سالگرد آلبوم محبوب او Dónde Están Los Ladrones است.

شکیرا، در طول مصاحبه با اسپاتیفای گفت: “نقشی که طرفداران من در حرفه من ایفا کرده اند غیر ممکن است که بتوان کمیت آن را تعیین کرد. آنها بهتر از هر کس دیگری می دانستند که چگونه من را درک کنند و با حمایت بی دریغ خود مرا به جایی که امروز هستم رسانده اند.”

وی افزود: “راهی که کلمبیا برای حرفه من به عنوان یک هنرمند الهام بخش بوده است، غیر قابل اندازه گیری است. کلمبیا منبع الهام بی پایانی است: برای رنگ ها، فرهنگ، صداها، داستان ها، فولکلور و غذا. این فرهنگ بسیار غنی است و من بسیار سپاسگزارم که در جایی که بودم بزرگ شده‌ ام و می‌ خواهم این موزه مادام العمر من باشد.»

شکیرا با نگاهی به دهه‌ ها فعالیت حرفه‌ای‌ اش، جایی که موسیقی‌ اش امتحانش را پس داده است، گفت که مفتخر است که «نماینده زنانی که از کشور من آمده‌ اند است».

در اوایل این ماه، شکیرا جایزه پیشتاز ویدئویی MTV VMA را دریافت کرد، که دستاورد یک عمر این هنرمند را به رسمیت می‌ شناسد.

وایکلف جین، همکار این سوپراستار، «Hips Don’t Lie» جایزه افتخاری Moon Person را به او اهدا کرد و در حالی که جمعیت نام او را فریاد می زدند، او را «نابغه موسیقی» خواند.

او سخنان خود را آغاز کرد: “از MTV متشکرم. از اینکه تنها 18 سال داشتم، بخش بزرگی از حرفه من بودید.” شکیرا در ادامه از چند نفری که “نقش کلیدی در تاریخ بصری من ایفا کردند” و همچنین از والدینش تشکر کرد.

او همچنین از این فرصت استفاده کرد و از دو فرزندش پسران میلان ۹ ساله و ساشا ۷ ساله که او را در مراسم همراهی کردند تشکر کرد. او به بچه‌ هایش که با جرارد پیکه سابق شریک است، گفت: «از اینکه به من روحیه دادید و به من این احساس زیبا را دادید بسیار متشکرم».

برچسب ها :

ناموجود