تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۲۳
کد خبر : 8134

هر آنچه باید در مورد یاسین چوکو محافظ لیونل مسی بدانید

هر آنچه باید در مورد یاسین چوکو محافظ لیونل مسی بدانید

وقتی بادیگارد شخصی لیونل مسی یاسین چوکو در اطراف او است، هیچ کس به سراغ لیونل مسی نمی رود. ویدئویی از بازی یکشنبه شب بین اینتر میامی و لس آنجلس در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌ دهد یک هوادار با سرعت به سمت مسی می‌ رود. این هوادار آنقدر سریع بود که

وقتی بادیگارد شخصی لیونل مسی یاسین چوکو در اطراف او است، هیچ کس به سراغ لیونل مسی نمی رود. ویدئویی از بازی یکشنبه شب بین اینتر میامی و لس آنجلس در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌ دهد یک هوادار با سرعت به سمت مسی می‌ رود. این هوادار آنقدر سریع بود که به ستاره فوتبال رسید و حتی شروع به حلقه زدن دستانش دور او کرد، اما محافظ او، یاسین چوکو، در همان موقع آنجا بود تا گردن او را بگیرد و او را دور کند.

طبق گزارش CBS Sports، خورخه ماس، مالک مشترک اینتر میامی قول داد که امنیت قبل از ورود مسی بهبود یابد، به همین دلیل آنها یک محافظ شخصی تعیین کردند. پس محافظ کیست و چقدر برای محافظت از برنده جام جهانی حقوق می گیرد؟ در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید.

یاسین چوکو کیست؟

چوکو توسط دیوید بکهام، رئیس باشگاه اینتر میامی توصیه شده بود، و یک سرباز سابق ارتش ایالات متحده است که مدتی را در عراق و افغانستان به عنوان نیروی دریایی گذراند. او در سال 1989 متولد شد، حدود 34 سال سن دارد، یک آمریکایی مسلمان الاصل، قد 5 فوت و 10 اینچ و وزن حدود 188.2 پوند، در هر دیستین. او با زندگی شخصی خود بسیار خصوصی است و اطلاعات کمی در مورد تربیت او وجود دارد. با این حال او خواهر و برادر دارد، او در گذشته ویدیو هایی را با برادر بزرگتر و کوچکترش آموزش داده است.

وظایف یاسین چوکو

La Nacion گزارش می دهد که چوکو نه تنها از مسی در زمین، بلکه خارج از زمین نیز محافظت می کند. بادیگارد تیمی متشکل از 50 نفر را رهبری می کند که بر ایمنی خانواده آرژانتینی از جمله همسرش آنتونلا روکوزو و فرزندانشان تیاگو، متئو و چیرو در طول فعالیت های روزمره خود در میامی نظارت می کنند.

چقدر حقوق می گیرد؟

گزارش های ضد و نقیضی در مورد میزان حقوق دریافتی محافظ وجود دارد. برخی گزارش ها حاکی از آن است که دستمزد او حدود 250000 دلار است، گزارش های دیگر حاکی از آن است که در واقع بیش از 3 تا 3.5 میلیون دلار است. با توجه به اینکه او محافظت شبانه روزی را ارائه می دهد، احتمالاً بالاترین سطح مقیاس است.

مهارت ها و افتخارات او

او یک مبارز ماهر در MMA است و حتی برای مسابقه نیز استفاده می‌ کرده است. گفته می شود او در تکواندو و بوکس مهارت دارد. صفحه اینستاگرام او مملو از عکس هایی از مسابقات و فیلم های تمرین بدنسازی چشمگیر او است. به گفته اینستاگرامش، او سال‌های 2020-2022 را در تایلند تمرین کرده است.

برچسب ها :

ناموجود