تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۱۱
کد خبر : 8532

هدیه میلیون دلاری شکیرا در بارانکیلا شور و شوقی به پا کرد

هدیه میلیون دلاری شکیرا در بارانکیلا شور و شوقی به پا کرد

در روز شنبه 16 سپتامبر 2023 عشق شکیرا به شهر خود و آینده فرزندان بار دیگر به نمایش گذاشته شد. همانطور که چندین سال در مورد این خواننده اتفاق افتاده است، با کمک های مالی از طریق بنیاد خود، بار دیگر میلیون ها دلار برای آینده کودکان کمک کرد. اما کمتر کسی تصور می کرد

در روز شنبه 16 سپتامبر 2023 عشق شکیرا به شهر خود و آینده فرزندان بار دیگر به نمایش گذاشته شد. همانطور که چندین سال در مورد این خواننده اتفاق افتاده است، با کمک های مالی از طریق بنیاد خود، بار دیگر میلیون ها دلار برای آینده کودکان کمک کرد.

اما کمتر کسی تصور می کرد که خود شکیرا با همراهی پسرانش میلان و ساشا از راه برسند.

به محض اینکه شنیده شد شکیرا در محل حضور دارد، شادی زیادی در بین حاضران ایجاد شد. او همچنین خوشحال بود، برای رسانه ها بیانیه می داد و لحظات خاصی را با کسانی که می خواستند از او قدر دانی کنند و از او برای کمک به جامعه آسیب دیده از مشکلات اقتصادی و اجتماعی تشکر کنند، تجربه کرد.

هدیه میلیون دلاری شکیرا به فرزندان بارانکیلا چقدر بود؟

در حال حاضر چندین مدرسه توسط بنیاد Pies Descalzos تامین می شود که شکیرا با آنها کمک زیادی در مناطق مختلف کلمبیا کرده است. و این بار مدرسه بیش از 16000 میلیون پزو کلمبیایی (بیش از چهار میلیون دلار یا تقریباً سه میلیون و نهصد هزار یورو) سرمایه گذاری داشت.

اگرچه بسیاری بر این باورند که این یک کار عادی است، اما با در نظر گرفتن نیازها و بحران های زیادی که در بخش هایی از کلمبیا وجود دارد، شکیرا در صحبت از این تحولات کاملاً واضح بود.

«هر بار که مدرسه ای ساخته می شود، مرکزی برای جامعه ساخته می شود، کل جامعه متحول می شود». و او یاد آور شد که این زیر ساخت به رشد جمعیت کمک می کند، که خدمات و منابع اطراف موسسه نیز شروع به توسعه و تغییر بخش های فرسوده می کند.

اما مانند این مشارکت، شکیرا می خواهد به ساخت آنها ادامه دهد و افراد زیادی به او ملحق شوند. او این موضوع را بیان کرد و خواستار مشارکت بیشتر مردم در توسعه روستاها و جوامع در شرایط سخت شد.

ما باید به کار خود ادامه دهیم و مدارس بیشتری بسازیم. در کویبدو، بارانکیلا، تیبو، در لاگواجیرا. ما از دولت و بخش خصوصی دعوت می کنیم که به آن بپیوندند، و به کمک های مالی خود ادامه دهند.

شکیرا در مورد زندگی شخصی خود و تغییرات سال گذشته صحبت کرد

“زندگی یک جمع و تفریق دائمی است، مردم زندگی شما را ترک می کنند، اما فضا های جدید باز می شوند، شاید انرژی های جدید، کسانی که باید بمانند. سال گذشته برای من بسیار سخت بوده است چه شخصی و چه حرفه ای. زندگی به نوعی جبران کرده است و هوادارانم به آن رسیدگی کرده اند.”

صحنه ورود غافلگیرانه شکیرا، ژست بنیاد او، شهردار بارانکیلا و سایر بنیادهای بین المللی، نشانه های محبت به این هنرمند بزرگ و سخنان او، برای کلمبیا است.

برچسب ها :

ناموجود