سلنا گومز عاشق چند ناخن صورتی است. او در اوج باربیکور ناخن‌ های صورتی پاستلی استفاده کرد. و در حالی که سایه بیشتر با بهار و تابستان مرتبط است، گومز با جدیدترین مانیکور خود عشق خود به صورتی را حفظ کرده است.

سلنا گومز با این ایده مخالف است که ناخن‌ های پاییزی به رنگ‌ های خنثی، تیره و خاکی محدود می‌ شوند و حالات رنگارنگ را با رنگ صورتی تند نئونی برای شروع تغییر فصل حفظ می‌ کند.

آخرین مانیکور او که توسط هنرمند قدیمی ناخن او، تام باچیک، انجام شد، متوسط ​​کوتاه و شکل طبیعی بود. هر کدام یک کت فوق‌ العاده براق از صورتی نئون نافذ داشتند که واقعاً با لباس تمام مشکی او شیک به نظر می رسد.

گومز همراه با موهایش در قسمت میانی صاف، مقداری رژگونه صورتی ملایم، و چشم دودی بسیار کمرنگ، یک مجموعه مشکی ژولیده متشکل از یک دامن لبه دار با ، یک ژاکت زیپ دار و درشت پوشیده بود.

گومز همچنین این مانیکور را برای تماشای یک بازی فوتبال به همراه دوستش نیکولا پلتز بکهام در لس آنجلس پوشید، جایی که ناخن‌ های نئونی را با یک تاپ سفید روشن و یک نان پشتی صاف جفت کرد.

اگر می‌خواهید مانیکور پاییزی قانون‌ شکن گومز را تکرار کنید. ابتدا، ناخن‌ هایتان را با سوهان کردن و صاف کردن شروع کنید. هوشمندانه است که قبل از چند لایه لاک ژل از پوشش مورد علاقه خود را بمالید و همه آن را با هم ببندید.

برای استحکام و سلامت ناخن های خود و همچنین طول عمر بیشتر، مقداری روغن ناخن در روی ناخن هایتان بمالید.