تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
کد خبر : 9855

هدیه باور نکردنی برد پیت به جنیفر آنیستون خبر ساز شد

هدیه باور نکردنی برد پیت به جنیفر آنیستون خبر ساز شد

برد پیت و جنیفر آنیستون بدون شک یکی از زوج های برجسته هالیوود در اوایل دهه 2000 بودند. زوجی که برد پیت و جنیفر آنیستون تشکیل دادند مانند چیزی از یک فیلم بودند. آنیستون به‌ عنوان یکی از ستاره‌ های سریال موفق «دوستان» در راس زندگی حرفه‌ ای خود قرار داشت و به لطف فیلم‌

برد پیت و جنیفر آنیستون بدون شک یکی از زوج های برجسته هالیوود در اوایل دهه 2000 بودند. زوجی که برد پیت و جنیفر آنیستون تشکیل دادند مانند چیزی از یک فیلم بودند.

آنیستون به‌ عنوان یکی از ستاره‌ های سریال موفق «دوستان» در راس زندگی حرفه‌ ای خود قرار داشت و به لطف فیلم‌ هایی مانند «افسانه‌ های پاییز»، «مصاحبه با خون‌ آشام» و «یازده یار اوشن» به یک سمبل تبدیل شد.

این زوج در 29 ژوئیه 2000 ازدواج کردند و آنها این کار را به سبک ساده انجام دادند، مراسمی که به سختی عکسی از آن به رسانه ها رسید.

آنها این تصور را ایجاد می کردند که برای همیشه یک زوج خواهند بود، با این حال، تمام زرق و برق ها طلا نیست و در 7 ژانویه 2005، زمانی که پیت و آنیستون بیانیه ای را منتشر کردند و جدایی خود را اعلام کردند، همه چیز رنگ باخت.

آنها در بیانیه خود گفتند: می‌ خواهیم اعلام کنیم که پس از هفت سال زندگی مشترک، تصمیم به جدایی رسمی گرفتیم.”برای کسانی که این نوع خبر ها را دنبال می کنند، می خواهیم توضیح دهیم که جدایی ما نتیجه هیچ یک از گمانه زنی های منتشر شده توسط رسانه ها نیست. این تصمیم نتیجه بررسی های زیادی است.»

در هر صورت، گمانه‌ ای که در بیانیه به آن اشاره شد، کسی نبود جز آنجلینا جولی، زنی که پیت بعداً با او تشکیل خانواده داد.

رابطه کنونی برد پیت و جنیفر آنیستون

با وجود طلاق، رابطه پیت و آنیستون برای همیشه از بین نرفت و آنها دوستان خوبی باقی ماندند و دیلی میل اکنون جزئیات رابطه فعلی آنها را فاش کرده است.

فاش شده است که این بازیگر عمارتی را که در زمان ازدواج جنیفر آنیستون در آن زندگی می کرد، به قیمت 79 میلیون دلار خریداری کرده است و گمان می رود که تصمیم گرفته است این ملک را به مناسبت تولد 50 سالگی به این بازیگر بدهد.

این ویلا که در سال 1999 برای این زوج 13 میلیون دلار هزینه داشت، زمانی که آنها در سال 2005 طلاق گرفتند فروخته شد که باعث ناراحتی آنیستون شد.

در حال حاضر، با این هدیه تولد، صدا های زیادی وجود دارد که به این واقعیت اشاره می کند که این هدیه به همسر سابقش به عنوان تلاشی از سوی پیت برای نزدیک کردن همسر سابقش به او تلقی می شود.

لازم به یاد آوری است که آنیستون اخیراً از جاستین تروکس طلاق گرفته است و به نظر می رسد یکی از دلایل این طلاق، کشف این است که آنیستون پیام های عاشقانه پیت را نگه داشته است.

برچسب ها :

ناموجود