تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
کد خبر : 5907

هیلی بیبر به ترند آرایش لاته مهر تایید خود را داد

هیلی بیبر به ترند آرایش لاته مهر تایید خود را داد

به نظر می رسد هایلی بیبر یک وسواس واقعی زیبایی است. او سال‌هاست که ویدیوهای Get Ready With Me را پست می‌کند و همیشه روی نبض آخرین روندهای صنعت زیبایی انگشت گذاشته است و بیش از چند مورد را خودش شروع کرده است. نمونه موردی: او به تازگی دیدگاه خود را در مورد روند آرایش

به نظر می رسد هایلی بیبر یک وسواس واقعی زیبایی است. او سال‌هاست که ویدیوهای Get Ready With Me را پست می‌کند و همیشه روی نبض آخرین روندهای صنعت زیبایی انگشت گذاشته است و بیش از چند مورد را خودش شروع کرده است. نمونه موردی: او به تازگی دیدگاه خود را در مورد روند آرایش لاته منتشر کرده است که درخشش برنزی را ایجاد می کند. بنابراین، طبیعتاً هر کاری که او انجام می‌دهد را با شما به اشتراک میگذارد.

در 16 جولای، بیبر یک ویدیوی در TikTok با عنوان، “Latte Makeup” اما اجازه دهید آن را سر تا پا ✨ منتشر کرد. در این ویدئو، او یک مانیکور شیر توت فرنگی، یک تاپ برنزه برنزه با یقه‌های بلند و برگردان‌های گشاد، و گوشواره‌های طلایی با الهام از مدل‌های قدیمی می‌پوشد. ما بقیه لباس‌های او را نمی‌بینیم، اما او بعداً یک عکس اینستاگرامی با همان گوشواره، یک لباس طلایی با برش‌های مختلف و یک کیف دستی بافت منتشر کرد.

بیبر پوست خود را با شیر لعاب آماده می کند زیرا لاته بدون مقداری شیر چیزی نیست. اگرچه روند آرایش OG latte به استفاده از فونداسیون و سپس کانسیلر و کانتور نیاز دارد، بیبر از تکنیک مری فیلیپس استفاده می‌کند، که خواستار استفاده از فونداسیون * بعد از * کانسیلر و کانتور است.

در این ویدئو، بیبر در امتداد خط رویش مو و زیر گونه‌هایش با برس پایه نرم درخشش محیطی ایجاد می‌کند و سپس کانسیلر ایربراش را با طرف کوچک‌تر برس پودر ترکیب می‌کند. در نهایت، او رنگ پوست مرطوب کننده را با مایع پپتیدی ترکیب می کند و این مخلوط را با انتهای پهن تر برس پودر روی پوست خود می زند.

در مرحله بعد، بیبر گونه ها و پل بینی خود را با برنزر شستشو می دهد و سپس همان برنز را روی گوشه بیرونی چشمانش می زند و محصول را از چشمانش دور می کند و به سمت شقیقه هایش می آید. او سپس از یک سایه کانتور از پالت صورت استفاده می‌کند تا چین و چروک خود را صاف کند و سپس یک خط مداد قهوه‌ای تافی را روی خط مژه پایینی خود می‌کشد.

پس از آن، او پودر تنظیم کننده شفاف را زیر چشم و در امتداد استخوان فک خود قرار می دهد تا درخشندگی را به حداقل برساند. از آنجایی که این ظاهر به تقلید از الهه برنزی درونی شما می‌پردازد، قبل از این فقط یک رژگونه صورتی برای ظاهری برنزه به آن اضافه می کند.

بیبر پس از افزودن هایلایتر و ترکیب رنگ صورت خود، ژل را روی ابروهایش می کشد تا ظاهری پردار داشته باشد و سپس از ریمل اکستنشن فوری بدون  استفاده می کند. سپس، بیبر لب‌هایش را با مداد رنگی در هرجای گردویی قبل از اعمال سایه قهوه‌ای به مرکز لب‌هایش خط می‌کشد.

برچسب ها :

ناموجود