تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
کد خبر : 10965

نیکول کیدمن با استایل شیک در خانه مد بالنسیاگا می درخشد

نیکول کیدمن با استایل شیک در خانه مد بالنسیاگا می درخشد

نیکول کیدمن جدیدترین سفیر بالنسیاگا است. روز شنبه، خانه مد بالنسیاگا فاش کرد که همکاری خود را با این بازیگر نمادین 56 ساله به سطح بالاتری خواهد برد. کیدمن گفت که از همکاری با این برند لوکس در این نقش جدید “هیجان زده” است. کیدمن در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: «بالنسیاگا در برخی از به

نیکول کیدمن جدیدترین سفیر بالنسیاگا است. روز شنبه، خانه مد بالنسیاگا فاش کرد که همکاری خود را با این بازیگر نمادین 56 ساله به سطح بالاتری خواهد برد.

کیدمن گفت که از همکاری با این برند لوکس در این نقش جدید “هیجان زده” است.

کیدمن در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: «بالنسیاگا در برخی از به یاد ماندنی‌ ترین رویداد های زندگی من، از عروسی تا فرش قرمز اسکار، با من بوده است.

نیکول کیدمن که همانطور که خودش بیان کرد، این برند را در چندین لحظه مهم در زندگی حرفه ای و شخصی خود پوشیده است. او در اولین نمایش بالنسیاگا خود در روز شنبه به عنوان سفیر شرکت کرد.

 

او شاهد رونمایی این برند از مجموعه پاییز 2024 خود در لس آنجلس با ظاهری کاملا مشکی و اساساً بالنسیاگا با کتی تیز، دستکش، عینک آفتابی تک رنگ بود.

کیدمن جدیدترین سلبریتی است که به فهرست سفیران پر ستاره خانه مد ملحق شده است، که در حال حاضر شامل بازیگران ایزابل هاپرت، پی پی کریت آمنواید چکورن و میشل یوه می شود.

برچسب ها :

ناموجود