تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸
کد خبر : 11579

نیکولا پلتز بکهام به طرفداران نگاهی از پشت صحنه کریسمس خانواده بکهام می دهد

نیکولا پلتز بکهام به طرفداران نگاهی از پشت صحنه کریسمس خانواده بکهام می دهد

این یک کریسمس بسیار بکهام است! در تعطیلات آخر هفته، نیکولا پلتز بکهام و ویکتوریا بکهام به طرفداران نگاهی از پشت صحنه دادند که دقیقاً چه چیزی یک گردهمایی خانوادگی بکهام را تشکیل می دهد آشپزی مشترک، کلاه بابانوئل و جوک های فراوان! پس از اینکه ویکتوریا برای اولین بار در روز شنبه یک عکس

این یک کریسمس بسیار بکهام است! در تعطیلات آخر هفته، نیکولا پلتز بکهام و ویکتوریا بکهام به طرفداران نگاهی از پشت صحنه دادند که دقیقاً چه چیزی یک گردهمایی خانوادگی بکهام را تشکیل می دهد آشپزی مشترک، کلاه بابانوئل و جوک های فراوان!

پس از اینکه ویکتوریا برای اولین بار در روز شنبه یک عکس خانوادگی شاد و دلچسب را به اشتراک گذاشت، نیکولا به دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی خود چند صحنه دیگر از این گردهمایی را ارائه داد.

نیکولا پلتز بکهام در یک ویدیوی جدید در تیک تاک که موسیقی متن آن توسط ماریا کری “All I Want for Christmas is You” ساخته شده است، اعضای خانواده شامل دیوید ، ویکتوریا و فرزندانشان کروز، بروکلین و هارپر هستند را نشان می دهد. تنها بازیکن فوتبال، رومئو، 21 ساله، در گردهمایی شاد قبل از کریسمس غایب بود.

نیکولا، کلیپ خود را با یک صحنه زیبا آغاز کرد که نشان می داد شوهرش بروکلین و پدرش دیوید ظاهراً ظرفی را در فر می گذارند در حالی که دیوید فریاد می زد “کریسمس مبارک!”

سپس دوربین به سمت ویکتوریا رفت که کلاه بابانوئل خود را نشان می‌ داد. کروز همچنین به برادرش در آشپزخانه کمک کرد، قبل از اینکه خواهر کوچک تر هارپر برای گفتگوی خانوادگی به آنها سر میز بپیوندد.

پس از صحنه‌ های بیشتری از خرچنگ‌ های خوشمزه، ریختن آبگوشت، سلفی‌ های خانوادگی و دیوید و پسرانش در حال جاروبرقی کشیدن بود.

ویکتوریا نیز در جای دیگری در استوری اینستاگرامش چند تصویر از خانواده‌اش به اشتراک گذاشت که کلاه‌ های بابانوئل خود را نشان می‌ دهند، با خود بابانوئل هم‌ نشینی می‌ کنند و از جشن لذت می‌ برند.

اگر چه دقیقاً مشخص نبود که این جشن سرگرم‌ کننده کی و کجا برگزار شده است، رومئوی خندان در کنار خواهر و برادرش، هارپر و کروز، با بابانوئل عکس گرفت.

برچسب ها :

ناموجود