تاریخ انتشار : جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۷:۱۰
کد خبر : 8930

نیمار در بارسلونا با دوست کلارا چیا دیده شد

نیمار در بارسلونا با دوست کلارا چیا دیده شد

زندگی بازیکنان حرفه ای فوتبال همیشه مطالب زیادی را برای سایت های شایعه سازی فراهم می کند. اگر اسمی وجود دارد که هرگز خیلی از تیترها دور نیست، نام نیمار جونیور است. این ملی پوش برزیلی که چهار فصل برای بارسلونا بازی کرد، از زندگی در این شهر لذت می برد و همیشه در صورت

زندگی بازیکنان حرفه ای فوتبال همیشه مطالب زیادی را برای سایت های شایعه سازی فراهم می کند. اگر اسمی وجود دارد که هرگز خیلی از تیترها دور نیست، نام نیمار جونیور است.

این ملی پوش برزیلی که چهار فصل برای بارسلونا بازی کرد، از زندگی در این شهر لذت می برد و همیشه در صورت امکان به آنجا بر می گردد. در واقع، پسرش داوی لوکا در آنجا زندگی می کند، بنابراین نیمار همیشه بهانه خوبی برای دیدار دارد.

آخرین باری که او در آنجا دیده شد چند هفته پیش بود که باشگاه جدیدش، الهلال عربستان، چند روز به او مرخصی داد. نیمار از اقامت خود در پایتخت کاتالونیا برای مهمانی استفاده کرد که بار دیگر او را در تیتر اخبار قرار داد. دلیل آن هم این است که این برزیلی چند روز پس از پدر شدن برای دومین بار، توسط خبرنگاران از نزدیک با یک زن جوان به تصویر کشیده شد.

چند روز بعد، جوردی مارتین، پاپاراتزی، هویت دختری را که با نیمار بود، به “Amor y fuego” فاش کرد. خیلی ها وقتی فهمیدند دختر مورد نظر همکار سابق کلارا چیا، دوست دختر فعلی دوستش جرارد پیکه است، شگفت زده شدند.

نام او کارولا گیل است و علاوه بر اینکه همکار سابق کلارا چیا است، بهترین دوست خواننده تینی استوسل است. به گفته این عکاس، گیل و چیا زمانی که به عنوان پیشخدمت در یک کلوپ شبانه کار می کردند، یکدیگر را ملاقات می کردند.

این خبرنگار توضیح داد: “آنها ماه ها است که یکدیگر را می بینند، کارولا چندین بار به پاریس سفر کرده تا در کنار نیمار باشد. او حتی در روز تولد او هم آنجا بود.”

برچسب ها :

ناموجود