تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
کد خبر : 9093

نولیا وویگت تاج دوشیزه زیبای آمریکا ۲۰۲۳ را به دست آورد

نولیا وویگت تاج دوشیزه زیبای آمریکا ۲۰۲۳ را به دست آورد

نولیا وویگت از یوتا برنده جایزه دوشیزه ایالات متحده آمریکا 2023  شد. این زیبای 23 ساله ونزوئلایی-آمریکایی از 50 دارنده عنوان دیگر پیشی گرفت و تاج آرزوی دوشیزه ایالات متحده را به دست آورد. سفر به سمت پیروزی چالش برانگیز بود، زیرا رقابت با 51 شرکت کننده، از جمله کندیس کاناول، افسر 27 ساله در

نولیا وویگت از یوتا برنده جایزه دوشیزه ایالات متحده آمریکا 2023  شد. این زیبای 23 ساله ونزوئلایی-آمریکایی از 50 دارنده عنوان دیگر پیشی گرفت و تاج آرزوی دوشیزه ایالات متحده را به دست آورد. سفر به سمت پیروزی چالش برانگیز بود، زیرا رقابت با 51 شرکت کننده، از جمله کندیس کاناول، افسر 27 ساله در اداره پلیس تمپ، آریزونا، آغاز شد.

با پیشروی به سمت عصر، میدان به 20 فینالیست محدود شد. در نهایت پنج نفر برتر ظاهر شدند: نولیا وویگت، ساوانا گانکیویچ، جاسمین دانیلز از پنسیلوانیا، لوویا آلزات از تگزاس و الکسیس لومانس از ویسکانسین. فینالیست‌ ها در طول مسابقه لباس‌ های شنا و لباس‌ های شب، که وقار و ظرافت آن‌ ها را به‌طور کامل به نمایش گذاشته شد، با بررسی‌ های دقیق مواجه شدند.

با این حال، دور نهایی پرسش و پاسخ واقعاً قابل توجه را از استثنایی بودن جدا کرد. وقتی از نولیا ووگت پرسیده شد که به عنوان یک «سفیر برند» و دوشیزه ایالات متحده چه کمکی به سازمان خانم جهان خواهد کرد، به طرز شیواً هویت خود را به عنوان یک «آمریکایی دو زبانه ونزوئلایی» برجسته کرد. او متعهد شد که با جوامع مختلف در سراسر ایالات متحده ارتباط برقرار کند و بر اهمیت فراگیری و وحدت در یک کشور بسیار متنوع تاکید کرد.

هیأت داوران شخصیت‌ های مشهوری از حوزه‌ های مختلف، از جمله لوان دی لسپس، و پاتریک استار وبلاگ‌ نویس محبوب زیبایی را به نمایش گذاشتند. وظیفه آنها بدون شک چالش برانگیز بود، با توجه به ویژگی های استثنایی که توسط همه شرکت کنندگان نشان داده شد. با این حال، پاسخ چشمگیر نولیا وویگت و تعهد به تقویت ارتباطات، حمایت داوران و تماشاگران را به خود جلب کرد.

انتقال عنوان خانم ایالات متحده آمریکا 2023 یک لحظه احساسی بود زیرا از برنده سال قبل،آربونی گابریل، که عنوان معتبر خانم جهان را به دست آورد، فاصله گرفت. این واگذاری توسط مورگان رومانو اعلام شد که تاج را به زیبایی به نولیا وویگت واگذار کرد. فصل جدیدی در زندگی نولیا آغاز شد، پر از مسئولیت‌ ها و فرصت‌ ها به عنوان خانم برگزیده ایالات متحده آمریکا 2023.

نولیا ووگت به عنوان دوشیزه ایالات متحده آمریکا ۲۰۲۳ به عنوان نماینده برجسته ایالات متحده خدمت خواهد کرد. او نقش‌ هایی را بر عهده خواهد گرفت که شامل فعالیت‌ های تبلیغاتی و تلاش‌ های خیریه می‌ شود و افتخار رقابت برای عنوان خانم جهان را خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود