تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱
کد خبر : 11005

ناخن‌ های هیلی بیبر جذاب‌ ترین مانیکور برای زمستان هستند

ناخن‌ های هیلی بیبر جذاب‌ ترین مانیکور برای زمستان هستند

وقتی به مانیکور هیلی بیبر فکر می کنید، چیزی جز هیجان انگیز بودن نیست. اگر چه او با مدل‌ های ناخن جسورانه‌ تر مانند رنگ‌ های کراواتی و چاپ‌ های نا متناسب بازی کرده است، اما این ظاهر ها بین مانیکور های زنانه‌ تر و مینیمال او بسیار کم است. او ناخن‌ های دونات لعا

وقتی به مانیکور هیلی بیبر فکر می کنید، چیزی جز هیجان انگیز بودن نیست. اگر چه او با مدل‌ های ناخن جسورانه‌ تر مانند رنگ‌ های کراواتی و چاپ‌ های نا متناسب بازی کرده است، اما این ظاهر ها بین مانیکور های زنانه‌ تر و مینیمال او بسیار کم است. او ناخن‌ های دونات لعا ب‌دار، شیر توت‌ فرنگی، و ناخن‌ های شکلاتی داغ را امتحان کرده است، با این حال، ظاهر ناخن‌ های شدیداً تند و تیز هنوز انگشتان او را زیبا نکرده بود البته تا به حال.

هنگام شرکت در جشن موزه آکادمی تصاویر متحرک در 3 دسامبر در لس آنجلس، این ستاره تصمیم گرفت که با یک مانیکور جت مشکی که با استایل مشکی و براق او مطابقت دارد، ظاهر شود.

تمام ناخن‌ هایش توسط مانیکوریست ، زولا گانزوریگت، به طول متوسط، بادامی شکل و رنگ تیره بود. رنگ مشکی واقعی، ناخن های او کاملاً با رنگ لباس سفارشی ایو سن لورن مطابقت داشت. حتی بیشتر از آن با روکش براق که نور را منعکس می‌کند، درست مانند لباس‌ های پولکی.

پالت رنگی عمیق نیز با آرایش بیبر ادامه یافت. بیبر علاوه بر پوست براق و لب‌ های براق، مژه‌ هایش را با ریمل مشکی پوشانده و با خط چشم مشکی، یک چشم گربه‌ ای کوچک و یک چشم دودی برنزی، ظاهر را بیشتر اغراق‌ آمیز کرده بود.

ناخن‌ های بیبر به راحتی قابل بازسازی هستند. به علاوه، احتمالاً همه چیزهایی را که نیاز دارید از قبل در مجموعه خود دارید.

ابتدا مانند هر مانیکور، لاک باقی مانده روی ناخن هایتان را با لاک پاک کن پاک کنید. سپس قبل از اینکه به کوتیکول های خود روغن بزنید تا نرم شوند، ناخن های خود را به طول دلخواه ببرید و سوهان بزنید و آنها را به عقب فشار دهید. سپس، ناخن های خود را پاک کنید و سطح را صاف کنید تا مانند یک بوم یکدست شوند.

با دو لایه رنگ مشکی روی هر ناخن شروع کنید تا به رنگ مشکی عالی برسید. البته از ژل ناخن هم می توانید استفاده کنید. پس از خشک شدن یک لایه براق کننده ناخن را رو ی ناخن هایتان بمالید تا به درخشندگی ناخن های هیلی بیبر برسید.

برچسب ها :

ناموجود