تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۱۲
کد خبر : 9762

ناخن های مینیمال ویکتوریا بکهام ایده شیک برای پاییز هستند

ناخن های مینیمال ویکتوریا بکهام ایده شیک برای پاییز هستند

ویکتوریا بکهام یکی از موفق ترین غول های مد و زیبایی در دنیاست. استایل بکهام همیشه شیک است و در طراحی های، زیبایی شخصی و انتخاب ناخن ها، از جمله جدیدترین مانیکور مینیمالیستی او جداب به نظر می رسد. در 19 اکتبر، ویکتوریا عکسی از میامی منتشر کرد، در حال مهمانی با فوق ستاره فوتبال

ویکتوریا بکهام یکی از موفق ترین غول های مد و زیبایی در دنیاست. استایل بکهام همیشه شیک است و در طراحی های، زیبایی شخصی و انتخاب ناخن ها، از جمله جدیدترین مانیکور مینیمالیستی او جداب به نظر می رسد.

در 19 اکتبر، ویکتوریا عکسی از میامی منتشر کرد، در حال مهمانی با فوق ستاره فوتبال لیونل مسی و طراح افسانه ای تام فورد. در این عکس ویکتوریا نگاهی کوتاه به ناخن‌ های ساده و در عین حال خیره‌ کننده و لباس مینیمالیستی تیره‌ اش می‌ دهد که همگی ایده های خوبی برای پاییزی هستند.

ویکتوریا بکهام لباس مشکی را در زیر یک کت مشکی قرار داده است تا حال و هوای مینیمالیستی بهتری داشته باشد. کت بلیزر او جلوه ای مجسمه سازی به لباس اضافه کرد که با شلوار مشکی تنگ او در تضاد بود. او ظاهر خود را با یک ساعت نقره ای و یک حلقه نقره ای به پایان رسانده بود.

مشابه ترند آرایش این روز ها که در همه جا دیده می شود، چشمان او نرم و دودی با کمی حس گرانج شیک بود. لب هایش صورتی متوسط ​​به تیره بود که پوست شبنم دار او را تحسین می کرد. موهای قهوه ای تیره بکهام از وسط با هایلایت های قابل توجه باز شده بود.

مانیکور او طرحی جاودانه بود. ناخن‌ هایش که کوتاه و طبیعی بود، همه به یک رنگ براق پوشیده شده بودند. یک رنگ بژ خاموش که جایی بین مانیکور شیری و جو دوسر زندگی بود. او ناخن‌ های ساده را با گلم‌ های تند و تیز هماهنگ کرد.

خوشبختانه این مانیکور مینیمالیستی شیک به راحتی قابل تکرار است.مانند هر مانیکور، با پاک کردن لاک باقی مانده با پاک کننده ناخن شروع کنید. سپس روی کوتیکول‌ هایتان روغن بمالید تا نرم شوند و به عقب فشار دهید. پس از آن، ناخن های خود را به طول دلخواه کوتاه کرده و سوهان بزنید. پس از شکل گیری، سطح را صاف کنید تا بستر ناخن یکدست شود و کت پایه مورد علاقه خود را به ناخن هایتان بمالید.

بعد از اینکه ناخن ها را آماده کردید، فقط باید رنگ مناسب را بگیرید و آن را رنگ کنید. اگر می‌ خواهید شیک‌ ترین رنگ را داشته باشید، یک پولیش لوکس را انتخاب کنید. آن را با تاپ کت مورد علاقه خود بپوشانید، و حالا شما یک ناخن مینیمالیستی شبیه ناخن های ویکتوریا بکهام دارید.

برچسب ها :

ناموجود