تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
کد خبر : 13340

ناخن های مگان فاکس دخترانه ترین مانیکور او تاکنون بوده است

ناخن های مگان فاکس دخترانه ترین مانیکور او تاکنون بوده است

مگان فاکس هنر پیشه ای که به نویسنده تبدیل شده است، فقط در پوشیدن جذاب ترین و اغلب کمی تند و تیز ترین ظاهر ناخن خود، مهارت دارد. در 11 مارس، بریتنی بویس، هنرمند ناخن فاکس، ویدیوی کوتاهی از آخرین ساخته خود برای این ستاره را منتشر کرد. با این حال، این یک ظاهر نسبتا

مگان فاکس هنر پیشه ای که به نویسنده تبدیل شده است، فقط در پوشیدن جذاب ترین و اغلب کمی تند و تیز ترین ظاهر ناخن خود، مهارت دارد.

در 11 مارس، بریتنی بویس، هنرمند ناخن فاکس، ویدیوی کوتاهی از آخرین ساخته خود برای این ستاره را منتشر کرد. با این حال، این یک ظاهر نسبتا مینیمالیست و ساده را برای مانیکور فاکس بود.

هر یک از ناخن های فاکس با طول متوسط ​​و شکل بادامی مطابقت داشت. با این حال، در بالای آن،رنگ صورتی عالی بود که در بهار امسال در همه جا وجود خواهد داشت، با طرحی شبیه به هاله نقاشی شده است.

 

ناخن های هاله ای فاکس با رنگ پایه متفاوت از هاله درخشان در مرکز شروع شد. در مورد این ست، ناخن های فاکس با یک پایه کرمی مایل به سفید شروع شد که ناخن های او را از کوتیکول تا نوک می پوشاند. سپس در مرکز هر یک از آنها، یک گوی صورتی ملایم توجه را به خود جلب می کرد. افکت هاله رنگ صورتی کاملا برافروخته بود. از آنجایی که آنها ناخن هاله هستند، صورتی در مرکز ضخیم‌ تر بود و به آرامی محو شد تا زمانی که با پایه سفید ترکیب شد.

اگر بخواهیم حدس بزنیم فاکس از کجا الهام گرفته است برای ناخن هایش، موهای صورتی جدید او می تواند نقطه شروع منطقی باشد. در مراسم گرمی، فاکس اولین مدل موی شگ صورتی مارشمالو را ارائه کرد. ظاهر جدید که توسط آرایشگر مورد علاقه او، دیمیتریس جیانتوس انجام شد، تغییری بزرگ نسبت به موهای معمولاً مشکی او داشت. رنگ صورتی تقریباً همان رنگ ناخن‌ های تازه‌ اش است.

برچسب ها :

ناموجود