تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶
کد خبر : 10051

ناخن های مگان فاکس برای هالووین بسیار عالی بودند

ناخن های مگان فاکس برای هالووین بسیار عالی بودند

همه ما می دانیم که مگان فاکس دوست دارد با ناخن هایش آزمایش کند. او تقریباً هر ترند ناخن فوق‌ العاده‌ ای را که می‌ توان به آن فکر کرد، امتحان کرده است، و حتی در ایجاد تعدادی از آنها خودش نقش داشته است. کروم صورتی، آب نبات پنبه ای، قطره شبنم، کروم تار عنکبوتی،

همه ما می دانیم که مگان فاکس دوست دارد با ناخن هایش آزمایش کند. او تقریباً هر ترند ناخن فوق‌ العاده‌ ای را که می‌ توان به آن فکر کرد، امتحان کرده است، و حتی در ایجاد تعدادی از آنها خودش نقش داشته است. کروم صورتی، آب نبات پنبه ای، قطره شبنم، کروم تار عنکبوتی، گیلاس سیاه و طرح های طالع بینی تنها تعدادی از به یاد ماندنی ترین ظاهر ناخن او هستند.

همه ما همچنین می دانیم که فاکس یک حرفه ای هالووین است. سال گذشته، او برای لباس پاملا اندرسون خود که الهام بخش همه بود تا نماد نمادین را امتحان کنند، وایرال شد، و همچنین اولین مانیکور قطره‌ ای خون را ارائه کرد که نمی‌ توانست برای فصل ترسناک عالی‌ تر باشد.

بنابراین منطقی است که برای این هالووین او هم با لباس و هم با طراحی ناخ ن‌هایش با ظاهر Kill Bill و مانیکور خالکوبی بیش از حد پیش رفت.

ناخن های فاکس فوق العاده بلند و مربعی شکل، رنگ قرمز گیلاسی بود که اخیراً در همه جا مد شده است. که یاد آور سبک خالکوبی‌ های شیک انگشت فاکس است، هر کدام از طرح‌ ها خطی ظریف و تمام مشکی بودند. برخی از انگشتان دارای مارهای لغزنده، برخی دیگر هلال ماه و ستاره و برخی دیگر دارای قلب تشریحی، مار، عنکبوت و سیم خاردار بودند.

در حالی که ناخن‌ ها شبیه چیزی به نظر می‌ رسند که فاکس در زندگی روزمره‌ اش می‌ پوشد، اما در واقع بخشی از لباس او بودند.

آرایش او همچنان به گُر گلم ادامه داد. با پایه‌ ای از آرایش پوشیدنی روزمره پوست مات، مقداری رژگونه روشن، مژه‌ های بلند پر پشت، لب‌ های صورتی و خط چشم ضخیم اشک‌ های خونی نیز جاری بود. از قسمت‌ های داخلی و میانی چشمش خونی بسیار واقع‌ گرایانه می‌ چکید که با رنگ قرمز خون روی ناخن‌ هایش و پاپیون قرمزی که دور گردنش بسته شده بود، مطابقت داشت.

فاکس که یک ظاهر معمولی دختر مدرسه ای را استایل کرده بود، یک دامن مینی چهار خانه چین دار زیر یک کت سفید دکمه دار و آبی سرمه ای پوشیده بود. او جوراب‌ های لوله‌ ای سفیدش را تا زانو هایش بالا کشید و با یک کیف صلیب و پاپیون قرمز رنگ فوق‌ الذکر اکسسوری کرد. موهای صاف و مشکی با چتری‌ های شیک ظاهر او را تکمیل می‌ کردند.

برچسب ها :

ناموجود