تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۳۳
کد خبر : 4389

ناخن های لیمونادی هیلی بیبر حال و هوای تابستانی دارند

ناخن های لیمونادی هیلی بیبر حال و هوای تابستانی دارند

هیلی بیبر برای هر چیزی در مورد روتین های آرایش شناخته شده است، هیلی بیبر فردی است که باید برای همه چیزهای پوست شبنم و آرایش تک رنگ می شود از او ایده گرفت. اما او جنبه سرگرم کننده خود را با یک پیچ و تاب هندسی و در عین حال شیک در روند آرایش

هیلی بیبر برای هر چیزی در مورد روتین های آرایش شناخته شده است، هیلی بیبر فردی است که باید برای همه چیزهای پوست شبنم و آرایش تک رنگ می شود از او ایده گرفت. اما او جنبه سرگرم کننده خود را با یک پیچ و تاب هندسی و در عین حال شیک در روند آرایش صورتی به نمایش گذاشته است.

آرایشگر او، مری فیلیپس (بله، مری فیلیپس)، ابتدا یک پایه شبنم‌ دار ایجاد کرد، که ما فقط می‌توانیم حدس بزنیم که شامل تکنیک کانتورینگ نمادین بیبر است که امسال خیلی ها را تحت تأثیر قرار داد. پس از آن، فیلیپس از ترند آرایش صورتی ملایم استفاده کرده است، و رنگ صورتی به گونه‌های بیبر، یک پوسته صورتی روشن و براق و آستر صورتی برای تکمیل ظاهر تک رنگ اضافه کرده است. فیلیپس در پست اینستاگرامی خود از این ستاره می نویسد: “نئون ها را به ارمغان آورد.”، با اشاره به آستر هندسی بال صورتی نئونی که برای بیبر ساخته است.

مانیکور لیمویی بیبر دارای یک پایه زرد روشن و مات است که از روکش رویی با جلوه کروم که معمولاً برای دستیابی به یک جلوه لعاب استفاده می‌کند، دیده می‌شود. ناخن‌های او کیفیت نئونی دارند که وقتی قرار می‌گیرند، لیموناد صورتی فریاد می‌زند.

نکته اینجاست: هیلی مانند بسیاری از ما، به طور قابل اعتمادی از ، مانیکور و مدل مو استفاده می کند که می داند برای او کار می کند. به همین دلیل است که ما شاهد تکرارهای متفاوتی از باب مستقیم او، مانیکور دونات لعاب دار او (توت فرنگی، شکلات، و حتی لعاب “باربی”) و روتین های آرایش تک رنگ او بوده ایم.

او این بار با حرکات زیبایی بازیگوش خود به همه درس ارزشمندی می‌دهد: زیبایی نباید یکنواخت باشد و می‌توانید در عین حال که هنوز سرگرم هستید، روتین‌هایی را که می‌دانید در آنها خوب به نظر می‌رسید، نگه دارید. اگر به این معنی است که به جای فرمول معمولی خود از یک ریمل رنگی استفاده کنید، یا از سایه جدیدی برای تکنیک سایه چشم خود استفاده کنید، نترسید که از منطقه راحتی خود خارج شوید. به هر حال این زیبایی است، و اگر طرفدار نتیجه نهایی نباشید، همچنان ارزش امتحان کردن را دارد.

برچسب ها :

ناموجود