تاریخ انتشار : جمعه ۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۳۷
کد خبر : 7414

ناخن های قطره شبنم هالی بیلی حال و هوای تابستانی دارند

ناخن های قطره شبنم هالی بیلی حال و هوای تابستانی دارند

بدیهی است که هالی بیلی با زیبایی پری دریایی بیگانه نیست. از این گذشته، او در لایو اکشن «پری دریایی کوچولو» دیزنی نقش آریل را بازی کرد و در حین تبلیغ فیلم، از ناخن‌ های کرومی، مانیکور مرواریدی و ناخن‌ های صدفی بسیار مد روز استفاده کرد. اگرچه ممکن است دویدن او به پایان رسیده

بدیهی است که هالی بیلی با زیبایی پری دریایی بیگانه نیست. از این گذشته، او در لایو اکشن «پری دریایی کوچولو» دیزنی نقش آریل را بازی کرد و در حین تبلیغ فیلم، از ناخن‌ های کرومی، مانیکور مرواریدی و ناخن‌ های صدفی بسیار مد روز استفاده کرد.

اگرچه ممکن است دویدن او به پایان رسیده باشد، اما او با جدیدترین مانیکور خود هیچ نشانه ای از توقف این سبک ناخن های قطره شبنم نشان نمی دهد.

در 20 آگوست، بیلی تعدادی عکس در اینستاگرام منتشر کرد که در آن ناخن های جدید را به نمایش گذاشت. او یک مایو یک تکه صورتی روشن به تن داشت در حالی که در یک استخر بزرگ با دستی که موهایش را مرتب می کرد ژست گرفته بود. این ژست بود که به ما اجازه داد تا ناخن‌ های او را ببینیم: ناخن های کاملاً شفاف قطره شبنم که به‌ طور تصادفی روی هر ناخن قرار گرفته‌ اند تا مانند قطرات آب کاملاً طبیعی به نظر برسد. آنها مربعی شکل بودند و هر کدام دارای چند گوی نقره ای ریز بودند که با قطرات شفاف در هم تنیده شده بودند تا درخشندگی انعکاسی و آب مانندی به آنها اضافه شود.

ناخن‌ های قطره شبنم او شبیه به ناخن‌ های قطره‌ ای است که مد روز بوده است. مگان فاکس و دوجا گربه طرفداران این روند هستند. اما با پیچ و تاب خاص خود. در حالی که ناخن‌ های قطره شبنم معمولاً رنگ پایه‌ ای پر جنب و جوش دارند تا قطرات آب مصنوعی را برجسته کنند، ناخن‌ های بیلی کاملاً شفاف هستند و باعث می‌ شوند که به طرز مثبتی خیس به نظر برسند.

برای داشتن ناخن های قطره شبنم برای شروع، مانند هر مانیکور، لاکی را که روی ناخن‌ هایتان وجود دارد با پاک‌ کننده ناخن پاک کنید. روغن کوتیکول را به ناخن های خود بزنید تا نرم شوند و به عقب بروند. سپس ناخن‌ هایتان را به طول دلخواه در بیاورید و سوهان بزنید.

اگر می خواهید بیشتر از سبک قطره شبنم استفاده کنید، این زمانی است که رنگ پایه خود را اضافه می کنید. با این حال، برای مطابقت با بیلی، رنگ را نادیده بگیرید و یک لایه پایه شفاف روی ناخن های تازه صاف شده بمالید. سپس، پس از خشک شدن، از ژل برای ایجاد قطره ها استفاده کنید، با استفاده از یک برس نازک کره های کوچکی را روی ناخن های خود بمالید. احتمالاً باید چند قطره روی هر ناخن بمالید، سپس صبر کنید تا قبل از افزودن بیشتر، خشک شوند.

سپس در بین شکاف دایره ها، مهره های فلزی یا نگین های کوچک را با استفاده از چسب ناخن اضافه کنید، با روکش شفاف بپوشانید و ناخن هایی در خور یک شاهزاده خانم دیزنی خواهید داشت.

برچسب ها :

ناموجود