تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷
کد خبر : 11183

ناخن های قرمز گیلاسی سلنا گومز شیک و فراتر از آن عالی هستند

ناخن های قرمز گیلاسی سلنا گومز شیک و فراتر از آن عالی هستند

امسال سلنا گومز با رنگ قرمز رابطه عاشقانه داشته است. او یک مینی لباس قرمز پر زرق و برق پوشیده است، یک پاپیون به مجموعه قرمز گیلاسی خود اضافه کرده، شیرین ترین مانیکور زغال اخته را امتحان کرده، آرایش مولن روژ با رنگ قرمز را انتخاب کرده است، و آخرین ظاهر ناخن او فقط باعث

امسال سلنا گومز با رنگ قرمز رابطه عاشقانه داشته است. او یک مینی لباس قرمز پر زرق و برق پوشیده است، یک پاپیون به مجموعه قرمز گیلاسی خود اضافه کرده، شیرین ترین مانیکور زغال اخته را امتحان کرده، آرایش مولن روژ با رنگ قرمز را انتخاب کرده است، و آخرین ظاهر ناخن او فقط باعث شد که حالات قرمز قوی بماند.

در 10 دسامبر، تام باچیک، مانیکوریست قدیمی گومز، عکسی را در اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن آخرین مانیکوری را که برای این ستاره انجام داده بود، و در حالی که سلنا برای تعطیلات آخر هفته در شهر نیویورک بود، را نشان داد.

این عکس نگاهی عالی به مانیکور جدید گومز را می داد سلنا در حالی که یک لیوان را در دست گرفته بود، ژست گرفت، روسری مشکی و کت چرم برای غلبه بر سرمای نیویورک. اما اگر رنگ ناخن‌ هایش می‌ توانست او را به همان اندازه که به نظر می‌ رسید گرم نگه دارد، او اصلاً به چیز دیگری نیازی نداشت.

ناخن‌ های گومز کوتاه با شکل مربعی نرم و رنگ آمیزی شده با سایه قرمز گیلاسی روشن، که تنها منبع رنگ در کل لباس او بود.

ناخن‌ های قرمز مانند گومز از زمانی که هوا شروع به سرد شدن کرد بسیار مورد توجه بوده است. همه از مگان تی استالیون گرفته تا مگان فاکس و هیلی بیبر تا کنون چندین بار از ناخن های زرشکی استفاده کرده اند.

اگر فکر می‌ کردید که ناخن‌ های گومز بهترین سایه برای امتحان کردن در فصل سرما هستند، خوش شانس هستید. نه تنها انجام آنها بسیار آسان است.

ابتدا هر لاک ماندگاری را که ممکن است روی ناخن هایتان باشد با لاک پاک کن پاک کنید. سپس، قبل از استفاده از روغن روی کوتیکول ها، ناخن های خود را به طول دلخواه ببرید و سوهان بزنید تا نرم شوند و به عقب بروند. سپس، قبل از اینکه با کت پایه مورد علاقه کار خود را شروع کنید، ناخن های خود را تمیز کنید و سطح آن را صاف کنید تا مانند یک بوم یکدست شوند.

سپس، نوبت به رنگ می رسد. بعد از زدن دو یا سه لایه رنگ، اجازه دهید خشک شود و تاپ کت مورد علاقه خود را بزنید. پس از آن، کمی روغن ناخن اضافه کنید، و ناخن های زمستانی عالی را خواهید داشت.

برچسب ها :

ناموجود