تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴
کد خبر : 9666

ناخن های شکلاتی داغ هیلی بیبر برای هوای پاییز عالی هستند

ناخن های شکلاتی داغ هیلی بیبر برای هوای پاییز عالی هستند

شکی نیست که هیلی بیبر ملکه مانیکور های شیک و جذاب است. لازم نیست ناخن‌ های دونات لعاب‌ دار او را یاد آوری کنیم که دنیا را غرق در طوفان کرد، یا مانیکور های متعدد دیگری که به سختی استفاده کرده است. از جمله شیر توت‌ فرنگی، ناخن‌ های براق و لعاب آینه‌ ای. در

شکی نیست که هیلی بیبر ملکه مانیکور های شیک و جذاب است. لازم نیست ناخن‌ های دونات لعاب‌ دار او را یاد آوری کنیم که دنیا را غرق در طوفان کرد، یا مانیکور های متعدد دیگری که به سختی استفاده کرده است. از جمله شیر توت‌ فرنگی، ناخن‌ های براق و لعاب آینه‌ ای.

در 18 اکتبر، بیبر عکس «اکتبر تا کنون» خود را منتشر کرد، و در بین عکس‌ های لباس خون آشام هالووین، الهام‌ بخش لباس پاییزی و سلفی‌ هایی با دوستانش، باید نگاهی به مانیکور قهوه‌ ای کرم رنگ او بیندازید.

او در حالی که لباس سفید پوشیده بود و یک لیوان دایناسور شکل سبز را در دست داشت، ظاهرش را به رخ کشید.

ناخن ها با طول متوسط ​​و بادامی شکل، همگی درخشش براق هماهنگ و سایه شکلاتی شیری زیبایی داشتند. نه قهوه ای اسپرسو تیره، اما نه یک بژ لاته روشن، جایی در این بین قرار داشت. در اصل، به نظر می رسید که یک فنجان کاکائوی داغ به ناخن های او راه پیدا کند.

قهوه‌ ای شکلاتی داغ در کنار رنگ‌ های متالیک مات، موکای گیلاسی و آبی جین یکی از برترین ترند های ناخن فصل پاییز است. قهوه ای شکلاتی رنگی گرم و غنی است که دلپذیر ترین حال و هوای پاییزی را به وجود می آورد، به خصوص زمانی که با لباس مات ست شود.تن‌ های خاکی همیشه در ماه‌ های خنک‌ تر محبوب هستند، اما امسال شاهد ناخن‌ های شکلاتی داغ در همه جا خواهید بود.

برای داشتن ناخن هایی شبیه هیلی بیبر مانند هر مانیکور، با پاک کردن لاک باقی مانده با پاک کننده ناخن شروع کنید. سپس، یک روغن به کوتیکول های خود بمالید تا نرم شوند و آنها را به عقب برانید. پس از آن، ناخن های خود را به طول دلخواه کوتاه کرده و سوهان بزنید. پس از شکل گیری، سطح را صاف کنید تا بستر ناخن یکدست شود و کت پایه مورد علاقه خود را بمالید.

سپس، فقط باید ناخن های خود را با لاک شکلاتی انتخابی خود رنگ کنید. آن را با تاپ کت مورد علاقه خود بپوشانید، یک عدد روغن ناخن به آن اضافه کنید، و همه شما برای پاییز گرم می شوید.

برچسب ها :

ناموجود