جنیفر لوپز در حال با یک استایل غیر رسمی و بدون دردسر در نیویورک دیده شد. روز دوشنبه، لوپز در حال تماشای یک خانه شهری در منهتن عکس گرفت.

در عکس ها، این ستاره یک لباس گرمکن خاکستری روشن و کفش تنیس سفید به تن داشت. موهای بلوند شنی او در حالی که چتری های پرده لایه ای صورتش را قاب کرده بود، عقب کشیده شده بود. لوپز همچنین هنگام تکمیل کارهای خود از عینک آفتابی مشکی بزرگ استفاده می کرد.

ظاهر دنج و شیک او فضایی کاملاً متفاوت از انتخاب های اخیر سبک او بود.

در طول ماه فوریه، لوپز وقتی نوبت به انتخاب لباس و جذابیت او می رسید، برای تور مطبوعاتی This Is Me…Now و برای هفته مد پاریس تمام تلاش خود را کرد.

در حالی که لوپز در پاریس شهر عشق بود، با یک لباس شیاپارلی سفارشی از گلبرگ رز سفید بیرون آمد. برای پایین تنه اش، شلوار بلند مشکی پوشیده بود. شاید چشم نوازترین جزئیات نگاه او یک عینک آفتابی چکشی طلایی با فریم آنتنی شکل بود.

یکی دیگر از تیپ های لوپز در هفته مد پاریس شامل یک لباس مشکی آستین بلند و خوش فرم بود. لباس والنتینو برش های نقره دوزی شده را روی بازو های طرح قرار داده بود که از شانه های او تا مچ دستش می رفت.

او با جواهرات نقره‌ای تزئین کرد و موهایش را در دم اسبی حجیم برای رویداد والنتینو اوت کوتور بهار / تابستان 2024 پوشید. او همچنین یک کیف دستی سامانتا دو پاپیون از ماخ به همراه داشت.