تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
کد خبر : 4374

ناخن های سلنا گومز تابستان امسال همه جا هستند

ناخن های سلنا گومز تابستان امسال همه جا هستند

سلنا گومز این روزها سخت مشغول است. او تعریف یک خط چندگانه است: او یک خواننده است، هم یک برند زیبایی و هم یک برند سلامتی را اداره می‌کند. با وجود مشغله کاری، آخرین بازی او؟ خوب، این ناخن‌های ماتی یک «دختر پولدار» است که بر روی صحنه می‌ درخشید. مانیکوریست گومز، تام باچیک، عکسی

سلنا گومز این روزها سخت مشغول است. او تعریف یک خط چندگانه است: او یک خواننده است، هم یک برند زیبایی و هم یک برند سلامتی را اداره می‌کند. با وجود مشغله کاری، آخرین بازی او؟ خوب، این ناخن‌های ماتی یک «دختر پولدار» است که بر روی صحنه می‌ درخشید.

مانیکوریست گومز، تام باچیک، عکسی از مانیکور این ستاره را با عنوان «ناخن‌های دختر پولدار سر صحنه» را به اشتراک گذاشت. باچیک در طول فیلمبرداری فصل سوم سریال جدید گومز حضور داشت و قبلاً نماهایی از گومز را منتشر کرده بود. این بار، عکس گومز را نشان می‌دهد که در حالی که قهوه‌ می‌خورد ، یک کت خاکستری همسان، یک حلقه کرومی و حلقه‌های نقره‌ای پوشیده است.


پوست و جواهرات او در حالی که دستش را برای نشان دادن مانیکور دختر ثروتمند دراز می کند می درخشد. ناخن‌های او به طول متوسط می‌نشینند و شکلی شیک با لبه‌های نرم دارند. چیزی که این مانی را خاص می کند، سایه ملایم صورتی است که تقریباً با رنگ پوست او مطابقت دارد. باچیک برای اولین بار اصطلاح ناخن های دختر ثروتمند را برای مانیکور مشابهی که برای جنیفر لوپز ایجاد کرد ابداع نمود. اما برخلاف ناخن های لوپز که براقیت بالایی داشتند، ناخن های گومز دارای بافتی نرم و مات هستند که آنها را حتی طبیعی تر نشان می دهد.

ناخن‌های او، ساده و ساده، مظهر مانیکور شیک هستند، زیرا شفافیت نیمه شفاف، رنگ پوست و روکش مات آن‌ها را شبیه ناخن‌های *واقعی* او می‌کند. (ناخن‌های واقعی براق نیستند!) و همچنین بسیار مد روز هستند. پس از سال‌ها مانیکور براق و کرومی، شاهد افزایشی در طراحی ناخن‌های مات بودیم که ما را به این باور می‌رساند که مانیکور مانند گومز تابستان امسال همه جا خواهد بود.

طراحی ناخن‌های دختر ثروتمند تقریباً بسیار آسان هستند. شما فقط به ابزار مناسب برای این کار نیاز دارید. ابتدا کوتیکول های خود را به سمت عقب فشار دهید و ناخن های خود را سوهان بزنید و به شکل دلخواه خود صاف کنید، سپس یک لایه پایه پرکننده بر روی بستر ناخن خود بزنید. پس از آن، دو لایه از رنگ شفاف را که با رنگ پوست شما مطابقت دارد، بمالید. در نهایت، مانیکور را با یک کت مات، بپوشانید.

برچسب ها :

ناموجود