تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۶:۵۴
کد خبر : 4358

ناخن های درخشان جنیفر لوپز امسال همه جا خواهند بود

ناخن های درخشان جنیفر لوپز امسال همه جا خواهند بود

همیشه در فعالیت افراد مشهور توجه به روند جدیدترین مدها وجود دارد و منطقی است. آمادگی آنها برای حضور در مراسمات و مکان های متعدد، نیازمند ساعت ها آرایش دارد. و جنیفر لوپز این ستاره پرطرفدار و مشهور هم از این قائده مستثنی نیست. مانیکور درخشان آسمانی جنیفر هم الهام گرفته از سبک مینیمال برای

همیشه در فعالیت افراد مشهور توجه به روند جدیدترین مدها وجود دارد و منطقی است. آمادگی آنها برای حضور در مراسمات و مکان های متعدد، نیازمند ساعت ها آرایش دارد. و جنیفر لوپز این ستاره پرطرفدار و مشهور هم از این قائده مستثنی نیست.

مانیکور درخشان آسمانی جنیفر هم الهام گرفته از سبک مینیمال برای زیبا دوستان و علاقمندان به هنر ناخن می تواند ایده ای جالب باشد. جی لو روز پرجمعیتی را سپری کرد و حداقل 6 تیپ پر زرق و برق به ظاهر خود داشت. استایلیست های او راب زنگردی و ماریل هان این ظاهر را با جواهرات طلا به پایان رساندند.

مانیکور درخشان آسمانی جنیفر که توسط هنرمند قدیمی ناخن او، تام باچیک، برجسته شده است. مانیکوری به شکل بیضی نرم با طول متوسط است. ناخن‌های او پایه‌ای صورتی با درخشش هولوگرافیک دارند، اما باچیک به جای استفاده از لاک صورتی ساده، از پایه های استلیتو استفاده کرد که قبلاً با رنگ صورتی ملایم آماده شده‌اند. سپس، باچیک از یک سایه هولوگرافی صورتی کم رنگ استفاده کرده تا درخشندگی را به مانیکور جنیفر لوپز اضافه کند. بله، واقعاً به همین سادگی است.

ناخن‌های جنیفر یک لمس درخشان به روند فعلی ناخن‌های مینیمال است که ممکن است شما هم به آن علقه داشته باشید. با این حال، در حالی که ناخن‌های طبیعی اصلی نیاز به یک لاک صورتی شفاف بدون زرق و برق دارند تا ناخن‌ها طبیعی‌تر به نظر برسند، بازتاب مانیکور جنیفر لوپز به این روند کمک می‌کند. اگر نکات ژل ایکس صورتی را در اختیار ندارید، می توانید از هر لاک صورتی درخشان برای داشتن این ظاهر ماورایی استفاده کنید.

برچسب ها :

ناموجود