تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
کد خبر : 4115

جنیفر لوپز ناخن های هلویی را ترند تابستان می کند

جنیفر لوپز ناخن های هلویی را ترند تابستان می کند

آیا جنیفر لوپز هرگز کار نمی کند؟ در حالی که اداره یک امپراتوری زیبایی و اسطوره پاپ بودن ممکن است برای برخی کافی باشد، جی لو همچنان مشغول و شلوغ است. همین اواخر، او برند کوکتل از پیش ترکیب شده خود را راه اندازی کرد و در اولین نمایش آخرین فیلم هایش، عروسی با تفنگ

آیا جنیفر لوپز هرگز کار نمی کند؟ در حالی که اداره یک امپراتوری زیبایی و اسطوره پاپ بودن ممکن است برای برخی کافی باشد، جی لو همچنان مشغول و شلوغ است. همین اواخر، او برند کوکتل از پیش ترکیب شده خود را راه اندازی کرد و در اولین نمایش آخرین فیلم هایش، عروسی با تفنگ ساچمه ای و مادر شرکت کرد. با این حال، این بار، جی لو روی فرش قرمز اولین نمایش که با همسرش، بن افلک، در نقش بتمن بازی می کند، دیده شد. او با یک لباس الهام گرفته از قهرمانان و یک مانیکور زیبای هلو و کرم همه را شگفت زده کرد.

در 12 ژوئن، جی لو با یک لباس مجلسی گوچی که بیشتر شبیه یک ست دو تکه به نظر می رسد، روی فرش قرمز آمد: رویه لباس یک مخزن غواصی مشکی با گردن ساختگی و زیپ دارد که در کنار هم قرار گرفته است. استایلیست‌های او، راب زنگردی و ماریل هن، این ظاهر را با ، کفش‌های پاشنه‌دار و گوشواره‌ها و حلقه‌های نگینی ست کرده‌اند.

تام باچیک، مانیکوریست قدیمی جی لو، دامن ستاره را ست کرد و مانیکور هلویی و کرمی را ساخت. سلبریتی ما مدتی است که ناخن‌های تابوت‌شکل می‌پوشد. ناخن های شیر هلویی J.Lo برای یک مانیکور تابستانی مناسب هستند، زیرا آنها به اندازه کافی خنثی هستند که طبیعی به نظر برسند، اما همچنان حس گرمایی دارند که به خوبی با پوست آفتاب زده هماهنگ می شود.

اگر می‌خواهید مانیکور شیر هلویی J.Lo را بدون استفاده از ژل انجام دهید، ابتدا یک کت پایه پرکننده رج بزنید و سپس دو لایه سایه‌ی پاستلی هلویی خامه‌ای لاک ناخن بزنید. سپس، به سادگی با یک کت رویه برای یک روکش آینه مانند آن را تمام کنید.

برای تکمیل ظاهر جی لو، آرایشگر او ، یک پونی با پشت صاف با دمی بلند و صاف درست کرد و آرایشگر اش کی هولم، رنگی هلویی به گونه های او اضافه کرد، یک چشم اسموکی گرم، یک لب براق. و البته یک درخشش جی لو. شاید اولین نمایش او نبود، اما او همچنان نگاه ها را به خود خیره کرد.

برچسب ها :

ناموجود