تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۴۰
کد خبر : 8369

ناخن های جنیفر لوپز پاییز امسال همه جا خواهند بود

ناخن های جنیفر لوپز پاییز امسال همه جا خواهند بود

پس از یک سال ناخن‌ های دونات، ناخن‌ های ژله که زیبایی لذیذی را به نوک انگشتان می‌ آورد، به نظر می‌ رسد که طرح جدیدی در ردیف اول ظاهر شده است. در 7 سپتامبر، جنیفر لوپز در شوی هفته مد شرکت کرد. در کنار آنا وینتور افسانه ای و سردبیر سابق ووگ بریتانیا،و ادوارد

پس از یک سال ناخن‌ های دونات، ناخن‌ های ژله که زیبایی لذیذی را به نوک انگشتان می‌ آورد، به نظر می‌ رسد که طرح جدیدی در ردیف اول ظاهر شده است.

در 7 سپتامبر، جنیفر لوپز در شوی هفته مد شرکت کرد. در کنار آنا وینتور افسانه ای و سردبیر سابق ووگ بریتانیا،و ادوارد انینفول نشسته بود و یک مانیکور تازه توسط مانیکوریست قدیمی خود تام باچیک را نشان می داد.

ظاهر ناخن به رنگ کرمی و بژ با ته رنگ اسطوخودوس بود. هر کدام دقیقاً همان سایه را داشتند و چند اینچ از انگشتانش امتداد داشتند که به رنگ ساده شیک درام بیشتری می بخشید.

البته، مانیکور کاملاً با لباس او مطابقت داشت: یک کت جیر سایز بزرگ جزئیات حاشیه‌ ای روی آستین که او به عنوان پیراهن پوشیده بود، چکمه‌ های پوست مار تا روی زانو، یک کیف پول نقره‌ ای باز تابنده، یک گردنبند الماس، چند لایه گوشواره های نقره و یک حلقه گل رز غول پیکر در کنار یک انگشتر نقره حتی بزرگتر. او همچنین در حین تماشای نمایش، از لباس‌ های آفتابی نقره‌ ای استفاده می‌ کرد.

باچیک در یک پست اینستاگرامی می‌ گوید که با ترکیب چند قطره رنگ مایل به اسطوخودوس را ایجاد کرده است.

بهترین قسمت ناخن های جنیفر لوپز ؟ بازسازی ناخن های او در خانه بسیار آسان است. اول از همه، باید هر لاکی را که ممکن است با لاک پاک کن باقی مانده است پاک کنید، سپس مقداری از روغن کوتیکول مورد علاقه خود را بردارید و آن را روی کوتیکول های خود بمالید تا نرم شده و به عقب بروند. پس از آن، ناخن‌ هایتان را پاک کنید و برش دهید و به اندازه‌ ی طول و شکل دلخواه سوهان بکشید بلند و مخروطی که با ناخن های جی لو مطابقت داشته باشد.

پس از آن، همه آن را با دو لایه تاپ کت بپوشانید و با کمی روغن ناخن روی هر انگشت از ناخن های خود مراقبت کنید. سپس، ناخن های شما شایسته ردیف اول هفته مد خواهند بود.

برچسب ها :

ناموجود