تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
کد خبر : 11863

ناخن های تیلور سوئیفت با لباس سبز گوچی فرش قرمز را تسخیر می کند

ناخن های تیلور سوئیفت با لباس سبز گوچی فرش قرمز را تسخیر می کند

همه ما می دانیم که تیلور سوئیفت یکی از بزرگترین ستاره های پاپ جهان است. در نهایت، تور Eras او تاریخ ساز بود و به معنای واقعی کلمه اقتصاد را تقویت می کرد. از آنجایی که این تور نه تنها شامل بزرگ ترین استادیوم‌ های جهان شد، بلکه به سینما ها نیز راه یافت، سوئیفت

همه ما می دانیم که تیلور سوئیفت یکی از بزرگترین ستاره های پاپ جهان است. در نهایت، تور Eras او تاریخ ساز بود و به معنای واقعی کلمه اقتصاد را تقویت می کرد. از آنجایی که این تور نه تنها شامل بزرگ ترین استادیوم‌ های جهان شد، بلکه به سینما ها نیز راه یافت، سوئیفت نامزد جوایز در گلدن گلوب 2024 شد: او نامزد یک بخش جدید، دستاورد سینمایی و باکس آفیس شد.

با توجه به اینکه امسال سال سوئیفت بود فیلم او 250.3 میلیون دلار فروخت و موفق‌ ترین فیلم کنسرت تمام دوران شد این نامزدی جای تعجب ندارد. با این حال،سوئیفت یک لحظه زیبا را روی فرش قرمز به طرفذاران هدیه داد. لحظه ای که همه نگاه ها به لباس و مانیکور کروم دزخشان او خیره شده بود و روی فرش قرمز جلوه گری می کرد.

سوئیفت با براق ترین لباس سبز گوچی به روی فرش آمد. لباس چسبان و به طرز چشمگیری پر زرق و برق، بند های اسپاگتی نازک و طول لباس او تا زمین کشیده می شد.

علیرغم اینکه لباسی که شایسته جوایز خاص خود بود، نمی‌ شد روی ناخن‌ های او زوم نکرد و رنگ براق لباس او را به سمت مانیکورش ندید. ناخن های با قد متوسط ​​و بادامی شکل او با یک پوشش پایه فوق العاده براق شروع شد. سوئیفت چیزی را انتخاب کرد که در غیر این صورت یک مانیکور دونات لعابدار عالی در نظر گرفته می‌ شد، به جز اینکه روکش کرومی درخشان را روی آن جایگزین کرده بود.

در مورد گلم، موها و آرایش او نیز در سطح بالایی قرار داشتند. او برای به نمایش گذاشتن چتری‌ ها و آرایش کم‌ رنگ خود، ظاهری براق داشت. پوست او ظاهری درخشان داشت، لب‌ هایش حالت صورتی مایل به زرد را نشان می‌ داد و مژه‌ هایش با ریمل سیاه مایل به جوهر پوشیده شده بود.

این اولین باری نیست که سوئیفت در گلدن گلوب نامزد می شود. اخیراً او نامزد بهترین آهنگ اصلی در سال‌های 2023 و 2020 شد، اما سال گذشته روی فرش قرمز نرفت. قبل از آن، در سال های 2013 و 2014، او برای همین رشته نامزد شده بود.

برچسب ها :

ناموجود