تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
کد خبر : 11334

ناخن های تولد تیلور سوئیفت یک رویای درخشان و شیک هستند

ناخن های تولد تیلور سوئیفت یک رویای درخشان و شیک هستند

تیلور سوئیفت در 13 دسامبر، این ستاره تولد 34 سالگی خود را در شهر نیویورک با همراهی بلیک لایولی، مایلز تلر، سابرینا کارپنتر و غیره جشن گرفت. اگر چه، این اولین جشن او نبود شب قبل، سوئیفت با سلنا گومز برای یک جشن اولیه با سایه چشم پر زرق و برق دیده شد. با این

تیلور سوئیفت در 13 دسامبر، این ستاره تولد 34 سالگی خود را در شهر نیویورک با همراهی بلیک لایولی، مایلز تلر، سابرینا کارپنتر و غیره جشن گرفت. اگر چه، این اولین جشن او نبود شب قبل، سوئیفت با سلنا گومز برای یک جشن اولیه با سایه چشم پر زرق و برق دیده شد. با این حال، در روز بزرگ واقعی خود، او تمام درخشش را به ناخن هایش منتقل کرد.

سوئیفت در حالی که نزدیک‌ ترین دوستانش به خاطر آنچه که یک بازی عجیب و غریب بزرگ بود که توسط تراویس کلس طراحی شده بود، پیوست، به چیزی که به او احساس بهتری می‌دهد چسبید: لب‌های گیلاسی روشن، یک لباس مشکی مینی، و یک مانیکور شیک و در عین حال ساده. که آخرین مورد از بخش مورد علاقه ظاهر او است.

در مد معمولی تیلور، ناخن‌ های او کوتاه و به‌ طور طبیعی شکل می‌ گرفتند، بهتر است با آن گیتار بزنیم. هر یک از ناخن های او با همان سایه نقره ای فوق العاده براق مطابقت داشت. نه چندان کرومی و نه خاکستری درخشان، لاکی که او استفاده کرد تکه های زرق و برق بزرگی داشت که جلوه ای براق ایجاد می کرد. او اجازه داد تا قسمتی از بستر ناخن‌ اش به چشم بیاید و آن را با یک تاپ کت براق تمام کرد.

آرایشی که او آن را با آن ست کرد، نمی توانست کلاسیک تر از تیلور باشد. پوست او درخشان بود، با یک لمس ملایم رژگونه روی گونه هایش که بر افروختگی یخ زده به او می داد. لب‌ های او رنگ قرمز کلاسیکی بود که مترادف با ستاره است. او در بالای خط چشم مشکی و مژه‌ های مشکی، سبک‌ ترین رنگ براق نقره‌ ای را به چشم داشت.

تیلور سوئیفت استایل خود را با یک کت خز مشکی، کفش پاشنه دار مشکی نوک باز، یک گردنبند نقره‌ ای، گوشواره‌ های نقره‌ ای گیره‌ ای و یک کیف نقره‌ ای درخشان به رنگ ناخن‌ هایش تزئین کرد.

برچسب ها :

ناموجود