تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۰۷
کد خبر : 6784

ناخن های ابری لیدی گاگا رویای الهام بخش مینیمالیست است

ناخن های ابری لیدی گاگا رویای الهام بخش مینیمالیست است

لیدی گاگا یک ترند، نماد، اسطوره مد و ماکسیمالیست آزموده و واقعی است. نام او به تنهایی احتمالاً گروه‌های برجسته‌ ای، قیافه‌ های آوانگارد فرش قرمز، و آن زمان که با یک تخم مرغ در مراسم گرمی حاضر شد به ذهن می‌ آورد. با این حال، چیزی که احتمالاً با شنیدن لیدی گاگا به ذهنتان

لیدی گاگا یک ترند، نماد، اسطوره مد و ماکسیمالیست آزموده و واقعی است. نام او به تنهایی احتمالاً گروه‌های برجسته‌ ای، قیافه‌ های آوانگارد فرش قرمز، و آن زمان که با یک تخم مرغ در مراسم گرمی حاضر شد به ذهن می‌ آورد. با این حال، چیزی که احتمالاً با شنیدن لیدی گاگا به ذهنتان خطور نمی کند، مانیکورهای مینیمالیستی و مجموعه های کاملاً خنثی است که جدیدترین زیبایی شناسی ساده بسیار شیک را به این هنرمند القاء می کند.

در 9 آگوست، گاگا در اینستاگرام پستی منتشر کرد و از راه اندازی کانسیلر جدید برند آرایشی خود خبر داد که در ماه سپتامبر در دسترس است. در این عکس، او یک مانیکور ابری بژ به نمایش می‌گذارد که تقریباً به نظر می‌ رسد که لایه‌ ای از کانسیلر را روی ناخن‌ هایش زده است.

ناخن های ابری ترند جدیدی نیستند، اما ظاهر جدیدی برای فردی به حداکثر گرایی مانند گاگا هستند. ما سوفیا ریچی را دیده‌ایم که یک نسخه اسطوخودوس را استفاده کرده است.

نسخه مانیکور گاگا ساده، براق و بی صدا بود. همانطور که گفته شد، رنگ بژ بود، تقریباً همان سایه کانسیلری که در دست داشت و روی صورتش می زد. آنها طول متوسطی داشتند و از انگشتانش امتداد داشتند، اما نه خیلی زیاد. آنها به شکل اسکووال (که بیضی مربعی خواهد بود) بودند و به هر یک از آنها درخشندگی کمی داشتند.

اگر می‌خواهید ناخن‌های ابری بژ گاگا را بازسازی کنید، ممکن است لازم باشد از یک هنرمند ناخن کمک بگیرید، زیرا ظاهر به دقت، توجه به جزئیات و تمرین نیاز دارد تا بی‌ نقص و بدون رگه به ​​آن برسید. اما، اگر برای این چالش آماده هستید، ما گام به گام شما را تحت پوشش قرار دادیم.

اول از همه، باید ناخن‌ هایتان را به طول و شکل دلخواه سوهان بکشید، اگر از گاگا کپی می‌کنید، باید ناخن‌ هایتان را سوهان بکشید، اما هر شکلی این کار را انجام می‌ دهد. سپس، روغن کوتیکول را بمالید و کوتیکول های خود را به عقب فشار دهید تا به کل بستر ناخن دسترسی پیدا کنید.

پس از پاک کردن روغن، یک پوشش پایه برای جلوگیری از برآمدگی و رگه ها، بزنید. سپس، می‌ خواهید ناخن‌ هایتان را با یک لایه لاک نازک صاف بپوشانید. هنگامی که کت نازک شما خشک شد باید قبل از استفاده از یک روکش نازک دوم  با یک لایه نازک دوم وارد شوید. سپس، شما ناخن های ابری دارید که شایسته خود لیدی گاگا هستند.

برچسب ها :

ناموجود