به نظر می رسد جاستین بیبر و هیلی بالدوین بیبر به دنبال راهنمایی از یک قدرت بالاتر هستند. چهارشنبه شب ساعاتی پس از اینکه استفان بالدوین پدر هیلی به طور عمومی پستی را به اشتراک گذاشت که شامل درخواست دعا برای این زوج مشهور بود جاستین و هیلی هنگام شرکت در یک مراسم کلیسایی آخر شب در کلیسای چرچوم در لس آنجلس با سبک و استایل شیک دیده شدند.

هیلی با یک ژاکت آرژیل زرد نئون و یک شلوار جین سایز بزرگ دیده شد که با یک عینک آفتابی برنزی رنگی، یک کیف چرمی مشکی استایل خود را تکمیل کرده بود.

جاستین با یک روسری مشکی که دور سرش پیچیده بود، و پیراهن خاکستری و شلوار کرم رنگ ظاهر شد. به گفته صفحه ششم، این دو نفر که ایمانشان مدتهاست آنها را به هم پیوند داده است به مراسم کلیسا رسیدند.

جاستین بیبر این ستاره پاپ و هیلی بیبر مدل آخرین بار در 11 فوریه در سوپر بول 2024 در لاس وگاس به طور عمومی با هم دیده شدند، جایی که آنها در ورزشگاه Allegiant به تماشای بازی کانزاس سیتی چیفز با سان فرانسیسکو 49ers پرداختند.

چند روز بعد، هیلی به مناسبت روز ولنتاین امسال، مجموعه‌ ای از عکس‌ های خود و همسرش را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.