تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۳۲
کد خبر : 7526

ناخن های ابری رویایی دوآلیپا بسیار شیک و تابستانی هستند

ناخن های ابری رویایی دوآلیپا بسیار شیک و تابستانی هستند

دوآ لیپا یک ایده پرداز سبک است، به خصوص وقتی پای ناخن هایش به میان می آید. او همیشه استایل پر جنب و جوش و حداکثری خود را با مانیکور های مد روز مانند ناخن های شیر بلوبری، ناخن های صورتی تند، ناخن های هاله صورتی، ناخن های باربی پری دریایی، مانیکور فرانسوی لعاب دار

دوآ لیپا یک ایده پرداز سبک است، به خصوص وقتی پای ناخن هایش به میان می آید. او همیشه استایل پر جنب و جوش و حداکثری خود را با مانیکور های مد روز مانند ناخن های شیر بلوبری، ناخن های صورتی تند، ناخن های هاله صورتی، ناخن های باربی پری دریایی، مانیکور فرانسوی لعاب دار وانیلی و همیشه با یک حالت خاص نشان می دهد. بنابراین، منطقی است که لیپا شیک ترین ناخن های خنثی را با ظاهری غیر عادی ست کند.

در 22 آگوست، لیپا تولد 28 سالگی خود را با تعدادی عکس در اینستاگرام که نشان می دهد در تعطیلات آرام با دوستانش در سال جدید چگونه است، به خود تبریک گفت.

لیپا اجازه داد لباسش حرف بزند، و مانیکور خود را با نسخه ناخن ابری خود ساده نگه داشت. مانیکور کرمی، کمی شفاف و فوق العاده براق که لیپا به شکل مربعی با طول متوسط ​​طراحی کرد. ناخن‌ هایش به‌ قدری کم‌ رنگ بود که می‌ توانستید از میان آن‌ ها ببینید، اما کاملاً شفاف نبودند.

از سوی دیگر، لباس او حداکثر گرایی بود. لیپا لوگومانیا، رنگ‌ های روشن و رنگ‌ های زیاد را انتخاب کرد. پوشیدن لباس توری آرم گوچی زیر شانه های قرمز مشبک، شلوار اسطوخودوس گشاد با جزئیات مروارید و زنجیر، عینک آفتابی قرمز بزرگ، کیف نقره ای براق، تعداد زیادی حلقه، و لایه هایی از مروارید و گردنبند های جذاب دور گردنش. او با پوستی درخشان، چشم گربه‌ ای کوچک و رنگ لب‌ هایی با رنگ طبیعی دیده می شد.

بدیهی است که بازسازی کل ظاهر تولد او ممکن است ساده ترین کار نباشد. با این حال، اگر به دنبال کپی کردن مانیکور ابری او هستید، از اینجا شروع کنید.

چند لایه لاک سفید و روشن را امتحان کنید و سپس یک لایه لاک ژل براق کننده.

برای اینکه مطمئن شوید رنگ‌ های روشن‌ تر واقعاً ظاهر می‌ شوند و تازه به نظر می‌ رسند، می‌ خواهید پس از استفاده از لاک پاک‌ کن ناخن، رنگ قبلی را پاک کنید، سپس از روغن کوتیکول استفاده کنید تا کوتیکول‌ های خود را نرم کرده و به عقب برگردانید. سپس آنها را به طول و شکل دلخواه متوسط ​​و مربع برای کپی کردن مانیکور لیپا برش دهید.

یک راه عالی این است که می توان از یک لاک ژل سنتی استفاده کرد، یا می توان از آن برای ایجاد اکستنشن ناخن یا ایجاد طرح های سه بعدی استفاده کرد. همچنین فرمول غلیظ تری است، بنابراین با یک لایه ژل، ابعاد عالی این ظاهر به دست می آید.

برچسب ها :

ناموجود