تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۲:۲۲
کد خبر : 8454

ناخن های آتش لعاب دار سلنا گومز بسیار شگفت انگیز هستند

ناخن های آتش لعاب دار سلنا گومز بسیار شگفت انگیز هستند

سلنا گومز برای همیشه یکی از پیشتازان مانیکور خواهد بود. او هرگز از رنگ ها دوری نمی‌ کند و از ترندهای روشن مانند ناخن‌ های پاستلی رنگین کمانی و ناخن‌ های ژله‌ ای گیلاسی استقبال می‌ کند. در جوایز موسیقی ویدئوی MTV 2023 جایی که نامزد بهترین همکاری، آهنگ سال شد و به لطف همکاری

سلنا گومز برای همیشه یکی از پیشتازان مانیکور خواهد بود. او هرگز از رنگ ها دوری نمی‌ کند و از ترندهای روشن مانند ناخن‌ های پاستلی رنگین کمانی و ناخن‌ های ژله‌ ای گیلاسی استقبال می‌ کند. در جوایز موسیقی ویدئوی MTV 2023 جایی که نامزد بهترین همکاری، آهنگ سال شد و به لطف همکاری اش با سوپر استار نیجریه ای رما، جایزه بهترین آهنگ های آفرودی را به خانه برد.

استایل گومز کاملاً داغ بود از لباسش گرفته تا کفش‌ هایش. او ناخن‌ های براق و لعاب آتشی‌ اش را با یک لباس مجلسی گل‌ دار مجلل اسکار د لا رنتا با حاشیه‌ هایی از گل‌ هایی که از پایین لباس بیرون می‌ زدند و کفش‌ های جیمی چو را هماهنگ می‌ کرد، ست کرد و ظاهر را با گوشواره‌ های الماس زیبا و جواهرات نقره به پایان رساند.

موها و آرایش او شیک و ساده اما بسیار براق بود. او چهره ای عالی داشت، مقداری رژگونه صورتی روی گونه هایش و چشم دودی گرم با صورتی مات. لب های به رنگ ملایم مایل به طبیعی برای تمام کردن آن.

ناخن‌ های او توسط مانیکوریست محبوبش، تام باچیک، ساخته شده است که در گذشته ظاهر های زیادی برای او انجام داده است، از ست صورتی تند تا درخشان مروارید. گومز برای «مانی آتشی لعابدار طلایی»، ناخن‌ هایش را به شکل «مربع مخروطی بلند» درآورده بود، که پس از اعمال نکات پوششی کامل برای رسیدن به «مانیکور بی‌ نقص»، آن‌ ها را شکل داد.

تطبیق رنگ قرمز با لباس او برای این دو نفر از اهمیت بالایی برخوردار بود. باچیک یک درخشش رنگین کمانی لعاب طلایی را روی آن اعمال کرد تا واقعا شگفت انگیز باشد.

البته، مانند هر مانیکور، باچیک با استفاده از روکش ضد آب برای محافظت از ظاهر و افزودن براقیت عمیق کار ناخن ها را به پایان رسانده بود.

برچسب ها :

ناموجود