تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
کد خبر : 8789

میریام ساودرا می گوید شکیرا رقص مرا کپی کرده است

میریام ساودرا می گوید شکیرا رقص مرا کپی کرده است

شکیرا برای آهنگ جدیدش که قرار است مانند آخرین تک آهنگ هایش به یک موفقیت جهانی تبدیل شود، به کانون توجه رسانه ها بازگشته است. جدیدترین آنها «ال جفه» است و آهنگ جدید که یا همکاری با کارول جی انجام داده است ، از بحث و جدل در امان نمانده است. عبارتی که بیش از

شکیرا برای آهنگ جدیدش که قرار است مانند آخرین تک آهنگ هایش به یک موفقیت جهانی تبدیل شود، به کانون توجه رسانه ها بازگشته است. جدیدترین آنها «ال جفه» است و آهنگ جدید که یا همکاری با کارول جی انجام داده است ، از بحث و جدل در امان نمانده است.

عبارتی که بیش از همه توجه ها را به خود جلب کرده است، به خاطر اشاره به پدر جرارد پیکه بود: «می گویند هیچ بدی بیش از صد سال طول نمی کشد، اما هنوز پدر شوهر سابق من است که پا در قبر نمی گذارد.

علاوه بر اینکه به خاطر آن شعر خوانده شده در این آهنگ ، حالا جنجال دیگری با کلیپ ویدیویی این آهنگ به وجود آمده است. در این مورد اشعار مشکلی ندارند، این رقصی است که شکیرا در ویدیو انجام می دهد. شخصی بوده که این کار را سرقت ادبی می داند.

میریام ساودرا می گوید شکیرا از “رقص کرم” او کپی کرده است.

میریام ساودرا، برنده سابق “Gran Hermano VIP 6” به برنامه Telecinco Fiesta گفت که این خواننده “رقص کرم” خود را که در برنامه رئالیتی شو معروف کرده است، از او کپی کرده است. ساودرا اطمینان داد: “من کمی ناراحت هستم زیرا او از مراحل رقص من کپی کرده است، او باید به من غرامت بدهد.”

برخی فکر می کردند که او این حرف را به شوخی گفته است، اما میریام آن را جدی گفته است. علاوه بر این، برنده سابق “GH VIP 6” اظهار داشت که جرارد پیکه سه سال پیش به او علاقه داشته است.

برچسب ها :

ناموجود