تاریخ انتشار : شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
کد خبر : 12875

میان وعده مورد علاقه سلنا گومز پدیکور نامزدش می شود!

میان وعده مورد علاقه سلنا گومز پدیکور نامزدش می شود!

سلنا گومز به تازگی الهام بخش جدیدترین حالت پدیکور ترشی نامزدش بوده است. بنی بلانکو (بنیامین جوزف لوین) پدیکور جدید خود را در یک پست اینستاگرامی به نمایش گذاشت. بلانکو، روز جمعه از طریق استوری اینستاگرام خود، نگاهی به پدیکور الهام گرفته از ترشی مورد علاقه گومز را به اشتراک گذاشت. انگشتان بلانکو شامل لوگوی

سلنا گومز به تازگی الهام بخش جدیدترین حالت پدیکور ترشی نامزدش بوده است. بنی بلانکو (بنیامین جوزف لوین) پدیکور جدید خود را در یک پست اینستاگرامی به نمایش گذاشت. بلانکو، روز جمعه از طریق استوری اینستاگرام خود، نگاهی به پدیکور الهام گرفته از ترشی مورد علاقه گومز را به اشتراک گذاشت.

انگشتان بلانکو شامل لوگوی مارک ترشی مورد علاقه گومز Best Maid Pickles بود. هر دو انگشت شست پا او شامل لوگوی برند ترشی تگزاس بود و انگشتان باقی مانده او شامل هنر ناخن پیچیده ای بود که شبیه ترشی بود.

در روز ولنتاین، بلانکو همچنین تصویری از این گومز را به اشتراک گذاشت که در حالی که در پشت ماشین نشسته بود و یک کت خزدار با یک شال سفید دور سرش پیچیده بود، لبخند می‌ زد.

بلانکو نوشت: “💜 ولنتاین من.”

در عکس، گومز در حالی که زبانش را بیرون آورده و علامت صلح را چشمک می زند، در حالی که به بلانکو نزدیک شده است، دیده می شود. و بلانکو در حالی که انگشتانش را روی لب هایش فشار می داد، علامت V را چشمک زد.

گومز در اوایل دسامبر به طور علنی رابطه عاشقانه این زوج را تایید کرد و در نظراتی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشت نوشت: “او همه چیز مطلق من در قلب من است” و “بهترین اتفاقی که تا به حال برای من افتاده است.”

برچسب ها :

ناموجود