تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۰۷
کد خبر : 6747

مگان فاکس کتابی درباره «اسرار مردان» در زندگی‌ اش منتشر می کند

مگان فاکس کتابی درباره «اسرار مردان» در زندگی‌ اش منتشر می کند

مگان فاکس کتابی نوشت که امیدوار است الهام بخش طرفداران باشد. مگان فاکس روز سه شنبه اعلام کرد که اولین کتاب شعرش با عنوان پسرهای زیبا سمی هستند، در 7 نوامبر منتشر می شود. فاکس 37 ساله در بیانیه ای گفت: “این اشعار در تلاشی برای از بین بردن بیماری که به دلیل سکوت من

مگان فاکس کتابی نوشت که امیدوار است الهام بخش طرفداران باشد. مگان فاکس روز سه شنبه اعلام کرد که اولین کتاب شعرش با عنوان پسرهای زیبا سمی هستند، در 7 نوامبر منتشر می شود.

فاکس 37 ساله در بیانیه ای گفت: “این اشعار در تلاشی برای از بین بردن بیماری که به دلیل سکوت من در من ریشه دوانده بود، سروده شد.” “من تمام عمرم را صرف حفظ اسرار مردان کرده ام، بدنم از تحمل سنگینی گناهان آنها درد می کند.”

او افزود: «آزادی من در این صفحات زندگی می‌ کند و امیدوارم سخنان من بتواند با استفاده از صدایشان برای روشن کردن آنچه در تاریکی مدفون شده، اما فراموش نشده، شادی و هویت خود را پس بگیرند.»

بیانیه مطبوعاتی ناشر Simon & Schuster این کتاب را “اولین کار قدرتمند یکی از شناخته شده ترین زنان زمان ما” می نامد. این کتاب حاوی بیش از 70 شعر «دل‌خراش و تاریک» است که «طنز شیطانی او را به نمایش می‌گذارد».

این کتاب اضافه می‌کند: «ورق بزنید، سیب را گاز بگیرید و دندان‌ هایتان را در خوشمزه‌ ترین و اعتیاد آورترین کتاب‌ هایی که در طول سال می‌خوانید فرو کنید».

فاکس که بعداً در دنباله اکشن The Expend4bles به ایفای نقش می پردازد، سه فرزند با همسر سابق برایان آستین گرین دارد که در سال 2020 پس از 16 سال رابطه مداوم و خاموش از او جدا شد.

در سال 2021، فاکس به InStyle گفت که در طول زندگی حرفه‌ای خود دچار سوء تفاهم شده است، و اغلب با تبعیض جنسی در هالیوود مواجه است.

او در آن زمان گفت: «من باید یک سیستم اعتقادی را اتخاذ می‌کردم که فقط من می‌ توانستم از خودم مراقبت کنم و برای خودم باشم، زیرا دائماً طرد می‌شدم.

با این حال، در نهایت، او به یاد می‌ آورد: «من به این موفقیت باور نکردنی دست یافتم، و فهمیدم که مدت زیادی در یک زندان خود خواسته زندگی می‌کردم، زیرا به دیگران اجازه دادم به من بگویند که هستم یا چه نیستم. چون صدمه دیده بودم پنهان شدم.»

برچسب ها :

ناموجود