تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
کد خبر : 6171

مگان فاکس تتو ادای احترام به همسر سابقش را پنهان کرد

مگان فاکس تتو ادای احترام به همسر سابقش را پنهان کرد

مگان فاکس قبلا با برایان آستین گرین ازدواج کرده بود و در آن سال ها این زوج صاحب سه فرزند شدند و او با انجام تتو به افتخار او به او ادای احترام کرد. از آن زمان، این رابطه از هم پاشید، و اکنون به نظر می رسد که فاکس در راه های بیشتری حرکت

مگان فاکس قبلا با برایان آستین گرین ازدواج کرده بود و در آن سال ها این زوج صاحب سه فرزند شدند و او با انجام تتو به افتخار او به او ادای احترام کرد. از آن زمان، این رابطه از هم پاشید، و اکنون به نظر می رسد که فاکس در راه های بیشتری حرکت کرده است.

او نه تنها به نظر می رسد که با کلی، که اکنون با او نامزد است، در کنار او قرار می گیرد، بلکه تتو فوق را نیز پوشانده است.

در 11 سالی که فاکس با گرین ازدواج کرد، نام او را روی بدن خود خالکوبی کرد، اما با انتشار عکسی نسبتاً حساس، عموم مردم توانستند ببینند که این جوهر اکنون پوشیده شده است. وخالکوبی به طور اساسی تغییر کرده است.

در حالی که این تتو قبلاً نام همسر سابق او را نشان می داد، اکنون بخشی از الگوی چیزی بود که به نظر می رسد گل و مار باشد، فراتر از تشخیص آنچه که طرح اصلی نشان دهنده آن بود.

هنرمند تتو، جسی کریدیک، پست کرد. “خالکوبی Coverup برای @meganfox، توانست خالکوبی قدیمی را زیر مار و گل‌های جدیدی که می‌خواست کاملاً پنهان کند. بسیار سپاسگزارم از همه فرصت‌هایی که خالکوبی در آن زمان به من و همه افراد باحالی که در طول مسیر ملاقات کردم داد. ممنون از اعتماد شما،

برچسب ها :

ناموجود