تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۴۴
کد خبر : 8534

مکان های مورد علاقه مسی برای خوردن و نوشیدن در میامی فاش شد

مکان های مورد علاقه مسی برای خوردن و نوشیدن در میامی فاش شد

لیونل مسی و خانواده اش که به تازگی به خانه 9 میلیون دلاری خود در فورت لادردیل نقل مکان کرده اند، از زمان خود در میامی بهترین استفاده را می کنند. این عمارت علاوه بر هشت اتاق خواب، نه حمام، یک گاراژ با سه ماشین و یک استخر خصوصی بزرگ، که اسکله قایق خود را

لیونل مسی و خانواده اش که به تازگی به خانه 9 میلیون دلاری خود در فورت لادردیل نقل مکان کرده اند، از زمان خود در میامی بهترین استفاده را می کنند. این عمارت علاوه بر هشت اتاق خواب، نه حمام، یک گاراژ با سه ماشین و یک استخر خصوصی بزرگ، که اسکله قایق خود را دارد.

موقعیت مکانی در فورت لادردیل به این معنی است که آنها در موقعیت مناسبی قرار دارند تا از میامی و کافه ها و رستوران های آن در امتداد ساحل و جلوی ساحل استفاده کنند. از زمان نقل مکان، مسی و خانواده اش با دوستان خود به گشت و گذار در غذاخوری ها پرداخته اند.

استیک 1000 دلاری رستوران گکو

مسی بارها در رستوران شیک گکو، یک استیک خانه و سالن استراحت با الهام از سبک ها و غذا های ژاپنی دیده شده است. این رستوران مستقر در شهر مجیک کوکتل، سوشی و استیک به ارزش بیش از 1000 دلار سرو می کند.

او در آنجا در کنار بکهام ها و سرخیو بوسکتس با عکس هایی که لیونل، دیوید و سرجیو را در کنار همسرانشان نشان می دهد، به تصویر کشیده شده است. در ماه‌ های اخیر، کیم کارداشیان، اوا لونگوریا و برایان کرانستون تنها برخی از مهمانان برجسته‌ ای هستند که در آنجا غذا خورده‌ اند.

پیتزا و پاستا

مسی اخیرا تصویری از پیتزایی که در میامی خورده است منتشر کرده است و از طرفداران پر و پا قرص غذا های ایتالیایی در خانه جدیدش است. یکی از اولین سفر های او به کافه پریما پاستا بود، جایی که گزینه های غذایی با قیمت بسیار مناسب تری از 19.95 تا 26.95 دلار است.

مالک کفه پریما جرارد سیا چندین عکس از دیدار مسی و خانواده اش گرفت و سپس به او کمک کرد تا به صورت مخفیانه از در پشتی خارج شود.

برچسب ها :

ناموجود