تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
کد خبر : 10821

موهای دم اسبی کلاسیک مارگو رابی ایده ای شیک و جذاب هستند

موهای دم اسبی کلاسیک مارگو رابی ایده ای شیک و جذاب هستند

سال 2023 بدون شک سال باربی بود. پس از انتشار اولین تریلر فیلم گرتا گرویگ، آرایش، استایل، ناخن و ترند مو را در دست گرفت. هیاهوی فیلم اجتناب ناپذیر بود و خود باربی اصلی، مارگو رابی، یکی از بزرگترین طرفداران این سبک بود. در حین تبلیغ فیلم، ناخن‌ ها، ظاهر های او روی فرش قرمز

سال 2023 بدون شک سال باربی بود. پس از انتشار اولین تریلر فیلم گرتا گرویگ، آرایش، استایل، ناخن و ترند مو را در دست گرفت. هیاهوی فیلم اجتناب ناپذیر بود و خود باربی اصلی، مارگو رابی، یکی از بزرگترین طرفداران این سبک بود. در حین تبلیغ فیلم، ناخن‌ ها، ظاهر های او روی فرش قرمز و لباس‌ های روزمره‌ اش همگی برای آن دوره صورتی‌ تر شدند، زیرا او باربی‌ های مختلفی را برای هر رویداد رونمایی می‌ کرد. با این حال، اخیراً مارگو رابی استایل جدید از باربی با رنگ متفاوت را نشان داده است..

احتمالاً بخشی از خستگی باربی، بخشی از تغییر سبک فصلی، رابی در چند حضور اخیر خود از رنگ‌ های خنثی طرفداری کرده است. آخرین باری که او روی فرش قرمز رفت، یک مانیکور سبز شیک و لباس مخملی پوشیده بود.

در 27 نوامبر، رابی در سی و سومین مراسم جوایز گاتهام در شهر نیویورک شرکت کرد تا فیلم رکورد شکن را با جایزه ادای احترام به نمایش بگذارد. او با کارگردانش، گرتا گرویگ، در یک لباس مشکی با موهای دم اسبی کلاسیک باربی عکس گرفت.

موهای بلند بلوند رابی به صورت دم اسبی روی تاج سرش بسته شده بود. چتری های جاروب شده از کناره، حس باربی عالی را به این نگاه می بخشید.

رابی مدل موی جاودانه و جذاب جهانی را با یک مجموعه مشکی پرادا ست کرد. پایه این تیپ یک لباس ساتن مشکی بدون بند بود که زیر یک شنل مشکی شفاف به اندازه طول لباس قرار داشت. او با دستکش های چرمی مشکی، کفش های پاشنه دار مشکی جلو باز ظاهر خود را تکمیل کرده بود.

موهای دم اسبی باربی دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد. این دم اسبی نمادینی است که باربی همیشه در دوران رشد می‌ پوشید. دم اسبی در بالای سر قرار می‌ گیرد و یک مو در جلوی آن کشیده شده است. اگر چه ممکن است تکرار ظاهر پرادای رابی سخت باشد، اما تقریباً هر کسی می تواند دم اسبی باربی را امتحان کند.

با موهای خشک آماده شده با مقداری نرم کننده و موس حجم دهنده شروع کنید. سپس، چتری جلویی را از بقیه موهایی که می خواهید به عقب بکشید جدا کنید. سپس بقیه موهای خود را به صورت پونی جمع کنید و پایه را در قسمت تاج سر قرار دهید. دم اسبی را با یک کش مو در جای خود محکم کنید و در این فرآیند جلوی موها یتان را صاف کنید.

در حالی که پونی کامل است، با ژل یا اسپری مو وارد آن شده و هرگونه برآمدگی یا چین خوردگی روی موهای خود را با برس صاف کنید و مطمئن شوید که تمام موهای شما یکدست است. سپس، در صورت نیاز، دم اسبی خود را باز کرده و مجدداً انجام دهید و با برس و ژل آن را صاف کنید. در نهایت، انتهای دم اسبی را فر کنید تا حالت برگردانده شود و آن را با اسپری مو محکم کنید.

حالا شما یک موی دم اسبی مناسب برای هر موقعیتی خواهید داشت.

برچسب ها :

ناموجود