تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰
کد خبر : 13404

موهای باب جی جی حدید ترند شیک بهار امسال خواهند بود

موهای باب جی جی حدید ترند شیک بهار امسال خواهند بود

اگر باب مدل موی لحظه‌ای است، باب‌ های باب سبک جی جی حدید آن لحظه هستند. اخیراً، به نظر می رسد که همه دارند موهای خود را به صورت باب کوتاه می کنند و آن را با رترو مدل می دهند. تنها در چند هفته گذشته، همه از جنیفر لوپز گرفته تا آمریكا فررا، آیو

اگر باب مدل موی لحظه‌ای است، باب‌ های باب سبک جی جی حدید آن لحظه هستند. اخیراً، به نظر می رسد که همه دارند موهای خود را به صورت باب کوتاه می کنند و آن را با رترو مدل می دهند. تنها در چند هفته گذشته، همه از جنیفر لوپز گرفته تا آمریكا فررا، آیو ادبیری، اما استون و غیره، همگی این ظاهر الهام‌گرفته از وینتج را امتحان كرده‌ اند. در واقع، افراد زیادی آن را در گلدن گلوب امتحان کردند و به ترند مو در فصل جوایز تبدیل شد. آخرین فردی که ظاهر را آزمایش کرده است؟ جی جی حدید.

در 14 مارس، حدید تعدادی سلفی منتشر کرد که آخرین آرایش و مدل موی او را به نمایش گذاشت. باب کاملاً جدید او در جلو و مرکز عکس های سلفی قرار داشت.

جی جی موهایش را یک قسمت عمیق از کناره باز کرد و ریشه های تیره و انتهای بلوند طلایی خود را نشان داد. سپس سمت راست موهایش را روی صورتش حالت داد و اجازه داد تا روی چشم‌ ها و گونه‌ هایش در حالی که تا کمی بالای شانه‌ ها می‌ رفتند ادامه داشته باشد.

نه به اندازه برخی از تکرارهای کلاسیک این سبک، فرفری یا دراماتیک، جی جی ظاهری مینیمالیستی از باب به تن داشت. این مدل به‌ جای داشتن فری کامل در انتهای باب، موهای او را به‌طور نامحسوس به سمت بالا زاویه داد. این موی باب ظریف حجم، جهش و حرکت را به ظاهر شیک او اضافه کرد.

همین یک هفته پیش، جی جی حدید برای اولین بار ظاهر کوتاه تر موی خود را معرفی کرد. در ویدئویی که نشان می‌ دهد چگونه کریس مک‌ میلیان، آرایشگر مشهور، موهایش را کوتاه می‌ کند، برای اولین بار موهای جدید او را تا شانه‌ ها دیدیم. از آن زمان، او آن را مستقیم، در موج‌ های ساحلی می‌ پوشد، و اکنون به برش کوتاه یک تغییر عمده نسبت به موج های بلند و بلوندی است که او در بیشتر دوران حرفه ای مدلینگ خود داشته است.

جی جی استایل جدید خود را با یک آرایش ملایم ترکیب کرد. پوست او شبنم دار و طبیعی بود و یک چشم دودی فوق العاده نرم به همراه مژه های تیره و پر پشت.

برچسب ها :

ناموجود