تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
کد خبر : 13366

ملیسا مک کارتی شیرین ترین اکسسوری را در مهمانی اسکار داشت

ملیسا مک کارتی شیرین ترین اکسسوری را در مهمانی اسکار داشت

ملیسا مک کارتی احتمالاً شیرین ترین اکسسوری را در مهمانی اسکار Vanity Fair 2024 داشت. این بازیگر که پس از اسکار 2024 لباس خود را تغییر داد، با لباس والدرین ساهیتی آستین بلند مشکی با ظاهری کوبنده سر شیر روی فرش قرمز مهمانی Vanity Fair رفت. اما نقطه متفاومت ظاهر او کیف با شکوه و

ملیسا مک کارتی احتمالاً شیرین ترین اکسسوری را در مهمانی اسکار Vanity Fair 2024 داشت. این بازیگر که پس از اسکار 2024 لباس خود را تغییر داد، با لباس والدرین ساهیتی آستین بلند مشکی با ظاهری کوبنده سر شیر روی فرش قرمز مهمانی Vanity Fair رفت. اما نقطه متفاومت ظاهر او کیف با شکوه و کریستالی با پوشش Kinza Winza به شکل کانولی بود.

مک کارتی، 53 ساله، کیف خود را که توسط سوفی انزالدو طراحی شده بود، با افتخار روی فرش قرمز به دست گرفت و آن را به هر عکاسی که به او نگاه می کرد، نشان داد. کیف با پوششی مانند پوسته طلایی و کریستال های نقره ای بود. کریستال‌ های تیره‌ تر مانند شکلات چیپسی به نظر می‌ رسیدند تا انتهای آن‌ ها مشخص شود.

اوایل شب، مک کارتی با لباس قرمز رنگی با آستین‌ های بادکنکی صورتی دراماتیک روی فرش قرمز اسکار رفت. او این ظاهر را با کفش های پاشنه بلند قرمز و جواهرات فراوان ست کرد و بعداً به عنوان مجری در کنار اکتاویا اسپنسر روی صحنه رفت.

برچسب ها :

ناموجود