تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱
کد خبر : 6290

معشوقه جدید آریانا گرانده رسما از همسرش جدا می شود

معشوقه جدید آریانا گرانده رسما از همسرش جدا می شود

بر اساس گزارش ها، دوست پسر جدید آریانا گرانده از همسر و معشوق دوران کودکی اش درخواست طلاق داده است. اخیرا مشخص شده است که گرانده با ایتان اسلیتر، که در اقتباس سینمایی سریال Wicked در کنار او بازی می کند، رابطه داشته است. این خبر پس از انتشار عمومی مبنی بر جدایی گرانده و

بر اساس گزارش ها، دوست پسر جدید آریانا گرانده از همسر و معشوق دوران کودکی اش درخواست طلاق داده است. اخیرا مشخص شده است که گرانده با ایتان اسلیتر، که در اقتباس سینمایی سریال Wicked در کنار او بازی می کند، رابطه داشته است.

این خبر پس از انتشار عمومی مبنی بر جدایی گرانده و شوهرش دالتون گومز منتشر شد، اگرچه این زوج هنوز درخواست طلاق نداده اند. این موضوع در مورد شریک جدید او اسلیتر، که به گفته TMZ، درخواست طلاق از لیلی جی را داده است، صادق نیست.

این زوج در سال 2018 با همدیگر در جوانی ازدواج کردند و از آن زمان صاحب فرزندی شدند که اکنون ممکن است موضوع بحث حضانت باشد.

TMZ می‌گوید هیچ دلیلی در مدارک طلاق ذکر نشده است، اما گفته می‌شود که جی از آنچه اتفاق افتاده احساس «خیانت» و «دلشکستگی» می‌کند.

این در حالی است که این گزارش ادعا می‌کند، آنها به طور رسمی تا زمانی که از شرکای خود جدا نشده‌اند، به هم نزدیک نشده‌اند.

آریانا گرانده و اتان اسلیتر به همسر سابق خود احترام می گذارند

قابل درک است که احساسات زیاد است و دیدن همسر سابق خود سخت است، به خصوص در چنین حالت عمومی، و دوستانش سعی می کنند از او محافظت کنند، اما آری و ایتان فقط سعی می کنند دراز بکشند و به همسر سابق خود احترام بگذارند.

همه نگاه‌ها به گرانده و گومز خواهد بود تا ببینند چه زمانی مدارک طلاق ثبت می‌شود و گزارش‌ها حاکی از آن است که این زوج از ژانویه قبل از جدایی نهایی با مشکل مواجه بودند.

مدت دوری گرانده در لندن برای فیلم Wicked تا حدی عامل فروپاشی این ازدواج است.

برچسب ها :

ناموجود