تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۲۹
کد خبر : 6864

مدل مو چتری جنا اورتگا می تواند برای شما هم الهام بخش باشد

مدل مو چتری جنا اورتگا می تواند برای شما هم الهام بخش باشد

جنا اورتگا در نقش چهارشنبه آدامز قلب همه را ربود، و ما در لبه صندلی خود هستیم تا او را دوباره در نقش ترسناک ببینیم. در 6 ژانویه، نتفلیکس فصل دوم چهارشنبه را تایید کرد. اما متأسفانه، به دلیل اعتصابات SAG و WAG، این سریال احتمالا حداقل تا سال 2024 پخش نخواهد شد. تا آن

جنا اورتگا در نقش چهارشنبه آدامز قلب همه را ربود، و ما در لبه صندلی خود هستیم تا او را دوباره در نقش ترسناک ببینیم. در 6 ژانویه، نتفلیکس فصل دوم چهارشنبه را تایید کرد. اما متأسفانه، به دلیل اعتصابات SAG و WAG، این سریال احتمالا حداقل تا سال 2024 پخش نخواهد شد. تا آن زمان. ، می توانید از موهای چتری  جدید جنا، لذت ببرید.

اورتگا آخرین ویدئوی کمپین آدیداس را به اشتراک گذاشت، جایی که او دیوار چهارم را می شکند تا “در یک بازی هماهنگ شود” در حالی که یک لباس گرمکن کاملا سفید با لوگوی مشکی آدیداس پوشیده است. انریکه ملندز، استایلیست اورتگا این ظاهر را با کفش‌ های کتانی آدیداس سفید، حلقه‌ های طلایی ظریف و یک دسته از گردنبند های نازک زنجیر طلا ترکیب کرده است.

لباس ورزشی درخشان اورتگا با لباس‌ های گوتی کاملا مشکی که او در سریال چهارشنبه می‌ پوشد بسیار متفاوت است. جنی چو، آرایشگر مشهور، یک لبه فوق‌ العاده براق با حرکت جزئی به سمت داخل، به‌ علاوه چتری‌ های کامل بیرکین که به دور ابروهای او به سمت وسط ختم می‌شوند و سپس تا انتهای گونه‌ های او باریک می‌ شوند، ایجاد کرد.

اورتگا با چتری ها غریبه نیست، و در بیشتر سال ها مدل چتری خود را با چتری های کرکی ست کرده است. با این حال آخرین چتری‌های او مستقیم و کوتاه است، درست مانند شخصیت او. موهای او در کل بسیار شیک‌ تر از آن چیزی است که ما عادت کرده‌ ایم ببینیم.

Thuy Ngyuen مانیکوریست جنا اورتگا یک مانیکور مربعی کوتاه و نرم روی ستاره ایجاد کرد و با لاک ملایم شفاف به او ظاهر ناخن زیبا داد. در مورد آرایش خود، میکاپ هنرمند مشهور ملانی اینگلسیس آرایشی به رنگ توت فرنگی ایجاد کرد تا برافروختگی طبیعی را ایجاد کند. اینگلسیس رژگونه ای صورتی به گونه ها و بینی اورتگا اضافه کرد و در عین حال به کک و مک های طبیعی او اجازه داد تا ظاهری واقعی توت فرنگی داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود