تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۲۱
کد خبر : 6906

مدل مو باب گیلاسی زندیا شیک ترین مدلی است که دوست خواهید داشت

مدل مو باب گیلاسی زندیا شیک ترین مدلی است که دوست خواهید داشت

تابستان داغ باب هنوز هم قوی است. اما استون به تازگی یک «باب دختر با حال» با بلوند سفید پوشیده بود، زویی سالدانا آخرین ستاره ای شد که در ترند باب فرانسوی قرار گرفت، کورتنی کارداشیان با بلوند باب یخی خود، و آیس اسپایس فرهای مسی خاص خود را برای صورتی باربیکور تغییر داد. و

تابستان داغ باب هنوز هم قوی است. اما استون به تازگی یک «باب دختر با حال» با بلوند سفید پوشیده بود، زویی سالدانا آخرین ستاره ای شد که در ترند باب فرانسوی قرار گرفت، کورتنی کارداشیان با بلوند باب یخی خود، و آیس اسپایس فرهای مسی خاص خود را برای صورتی باربیکور تغییر داد.

و اکنون زندیا که با مدل موی کوتاه غریبه نیست این روند را یک درجه افزایش داده است. در 10 آگوست، زندیا با انتشار تصاویری از خود در حالی که لباس‌ های مد روز این ستاره در حال نمایش بودند پست کرد، چیزی که توجه ها را به او جلب کرد، باب قرمز تیره او بود.

زندیا قبلاً باب داشته است و در دسامبر 2022 مدل موی سوپر مدل را به صورت برجسته و کوتاه به نمایش گذاشته است. اما این تکرار صاف نه تنها در نحوه استایل، بلکه در رنگ نیز تغییری در خود دارد. زندیا به لیست افراد مشهوری پیوست که در ترند رنگ موی گیلاسی کولا قرار گرفته اند. سایه مجلل، مورد علاقه داو کامرون، مگان تی استالیون و تعداد بی‌ شماری دیگر، در میان بسیاری از ترندهای دهه 90 است که در سال 2023 بازگشت بزرگی دارد.

لاو روچ، استایلیست فوق العاده، این باب را با یک لباس مجلسی شیک از طراح یونانی دی پتسا، ساخته شده از پارچه سفید بسیار شفاف که در امتداد بدن زندیا شکل گرفته و موج هایی را تشکیل می دهد، به نظر می رسد که او در ابریشم شنا کرده و سپس از آب خارج شده است. (در حین انجام این کار به طرز فوق العاده ای جذاب به نظر می رسید.)

با این حال، نافذترین ظاهر طراح آمریکایی مستقر در لندن، چت لو بود: یک ست لباس بافتنی دو تکه آبی. همه ظاهرها با همان جواهرات نقره ای و براق ملایم ست شده بودند: سایه چشم برنزی با هایلایت درخشان در گوشه های داخلی، لب های صورتی مایل به طبیعی، پایه ساتن مات و البته مانیکور سفید شیری شیک.

برچسب ها :

ناموجود