تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۳۳
کد خبر : 4422

7 مدل موی کورتنی کارداشیان که شما را هم متمایز می کند

7 مدل موی کورتنی کارداشیان که شما را هم متمایز می کند

کورتنی کارداشیان برخلاف خواهرانش کلویی، کیم و کایلی به عنوان کس که مداوم در حال تغییر مدل های مو است شناخته نمی شود. او چندان به ظاهر پلاتینیوم یا کلاه گیس های رنگارنگ علاقه ای ندارد. در عوض، او موهای بلند و کلاغی‌اش را همان‌طور که هستند نگه می‌دارد، فقط گاهی آنها را با اضافه

کورتنی کارداشیان برخلاف خواهرانش کلویی، کیم و کایلی به عنوان کس که مداوم در حال تغییر مدل های مو است شناخته نمی شود. او چندان به ظاهر پلاتینیوم یا کلاه گیس های رنگارنگ علاقه ای ندارد. در عوض، او موهای بلند و کلاغی‌اش را همان‌طور که هستند نگه می‌دارد، فقط گاهی آنها را با اضافه کردن هایلایت یا برش چتری اصلاح می‌کند.

بزرگ‌ترین تغییری که او انجام داد که موهایش را به صورت براق و ابریشمی خرد کرد. اگرچه این یک مدل موی ساده بود، اما یک تغییر بزرگ برای یکدست‌ترین کارداشیان‌ها بود.

مدل باب وسط

در اینجا، مدل موی باب او به لطف انتهای صاف و قسمت مرکزی برجسته، ظاهری جسورانه پیدا می کند. همانطور که در اینجا نشان داده شده است، لذت یک برش صاف همه در یک ظاهر طراحی است.

بلوآوت کلاسیک پر حجم

این بلوآوت کلاسیک پر حجم است و باعث می‌شود که لوب بسیار پرتر به نظر برسد. حتماً با اسپری حرارتی یا پرایمر شروع کنید تا از موهایتان در برابر ابزارهای داغ مانند سشوار محافظت کنید.

ساده کم ارتفاع از وسط

موها را به سمت پشت گردن بکشید و با استفاده از یک شانه، ژل را در سراسر بالای موها بمالید و بعد آن را برس بکشید.

بافتی آشفته

این ظاهر موج های ساحل را با ظاهری مرطوب تداعی می کند.

موی بلند با حجم بالا

موهای بلند کورتنی به دلیل حجم دادن به سرتاسر و انتهای صاف، در کلاس خود ظاهر می شوند.

تاپ گره محکم

کارداشیان همیشه ملکه گره های بلند و محکم بوده است. ممکن است او به بازگرداندن آنها به عنوان یک روند کمک کرده باشد. این گره بالا به نظر می رسید که قبل از پیچیده شدن در یک اسکرانچی مشکی ظریف بافته شده است.

هلندی با پیچ و تاب

یک قیطان هلندی، که تاج سر او را در آغوش گرفته است. برای به دست آوردن ظاهر، موها را به سمت وسط سر خود تقسیم کنید و موها را به سمت جلو ببرید تا در امتداد خط رویش موها را به حالت بافته در بیاورید.

برچسب ها :

ناموجود