مانیکور لعاب تقریباً مترادف با هیلی بیبر در این مرحله است، زیرا او اولین کسی بود که در مت گالا 2022 از این مانیکور استفاده کرد. او از آن زمان با استفاده از سایه‌های مختلف برای مانیکور لعاب‌دارش همه چیز را تغییر داده است ، اما بالاخره زمان آن فرا رسید: بیبر مانیکور لعاب‌دار خود را با روند ناخن‌های به رنگ «شیر توت‌فرنگی» عوض کرد.

آخرین باری که بیبر ناخن کوتاه زده بود را به یاد نمی‌آوریم، و طبق معمول، ناخن‌هایش به طول متوسط با شکل بادامی نرم نشسته بود. او از لعاب زدن ناخن‌هایش امتناع کرد و در عوض مانیکور شیر توت‌فرنگی با لاک صورتی کم‌رنگ کرمی و پوششی با درخشندگی بالا استفاده کرد.

ناخن‌های لعاب‌دار و ناخن‌های حمام شیری به محبوب‌ترین مانیکورها تبدیل شده اند، و اخیراً به نظر می‌رسد که ناخن‌های حمام شیری ممکن است برنده مسابقه باشند. هر دو مانیکور ظاهری بهتر را ارائه می دهند. اما در جایی که ناخن لعاب دار به درخشش کرومی متکی است، ناخن های حمام شیری ظاهری نیمه شفاف و مه آلود دارند. ناخن‌های شیر توت‌فرنگی در اصل یک حالت زیبا بر روی مانیکور حمام شیری هستند که همان جلوه شیری مانیکور سنتی حمام شیر را ایجاد می‌کنند، اما با رنگ صورتی کم‌ رنگ و سرگرم‌کننده.

منطقی است که از بین تمام تکرارهای ناخن حمام شیر، بیبر خوش رنگ ترین و صورتی ترین ناخن را انتخاب کرد. این مدل که تبدیل به یک غول زیبایی شده است اخیراً با ظاهر خود ترند تابستانی شده است، مانند اضافه کردن پاپیون های صورتی به موهایش و تعویض لباس های خنثی معمول خود با پاستیل های روشن. علاوه بر این، از آنجایی که گرایش‌های آنلاین بیشتر به سمت سبک‌های زیباتر متمایل می‌شوند، سلبریتی‌ها از این الگو پیروی می‌کنند و از لحظات زیبایی و مد فوق‌العاده دخترانه استقبال می‌کنند.

اگر خودتان به دنبال ناخن های شیر توت فرنگی هستید، خوشحال خواهید شد که بدانید انجام این مانیکور بسیار آسان است.  اول، با تمیز کردن ناخن ها شروع کنید.

و ناخن ها را آماده کرده و سپس یک لایه پایه صاف کننده بزنید. در مرحله بعد، دو لایه لاک صورتی نیمه شفاف روی ناخن بزنید و سپس روی آن را با یک تاپ کت با درخشندگی بالا بپوشانید. اگر واقعاً زمان کوتاهی دارید، می‌توانید برای یک مانیکور بی‌نقص فوری، از یک روغن خشک سریع استفاده کنید.