تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
کد خبر : 4405

طراحی مدل موی شب ریحانا برای شما هم آسان است

طراحی مدل موی شب ریحانا برای شما هم آسان است

مد و فشن راه طولانی را پیموده است و ریحانا نمونه ای خوبی از این روند است. او اغلب آرایش خیره کننده ای دارد. جدیدترین مدل موی نیمه‌بالا و نیمه‌پایین او یکی دیگر از مواردی است که می‌توانید آن را به لیست تغییر استایل خود اضافه کنید . وقتی ریحانا در پاریس دیده شد. او

مد و فشن راه طولانی را پیموده است و ریحانا نمونه ای خوبی از این روند است. او اغلب آرایش خیره کننده ای دارد. جدیدترین مدل موی نیمه‌بالا و نیمه‌پایین او یکی دیگر از مواردی است که می‌توانید آن را به لیست تغییر استایل خود اضافه کنید .

وقتی ریحانا در پاریس دیده شد. او دو از استایل متفاوت استفاده کرده بود، که اولی را با یک تی شرت برش خاکستری و یک شلوار گشاد خاکستری نشان می‌داد. او این لباس را با یک کت تکه‌کاری قدیمی فندی، نوک تیز خاکستری، و یک چوکر الماسی تزئین کرد تا به لباس خود خیره‌کننده‌تر شود. پس از ورود به رستوران سزار، او در شام دوم با یک تاپ بافتنی قهوه‌ای و مشکی، شلوار آبی روشن با لبه‌های پریشان، کت خز قهوه‌ای مجلل و کیف دستی لویی ویتون شرکت کرد.


او همان مدل موی حجیم نیمه‌بالا و نیمه‌پایین را که توسط آرایشگر مشهور کندال دورسی ایجاد شده بود، در تمام تغییرات لباسش حفظ کرد. دورسی برای اینکه ظاهری زیبا داشته باشد، ابتدا موهای ریحانا را با شامپو برای، حفظ رطوبت، پوست سر و رشته‌های تجمع بیش از حد استفاده کرده بود.

سپس، دورسی از نرم‌کننده استفاده کرد تا قبل از اضافه کردن رنگ با اسپری بافت‌دار رنگی به موهای ریحانا آماده شود تا استایل او ، در برابر گرما و محافظت کند. احساس تردستی دورسی پس از دمیدن موهای ریحانا و افزایش موج‌های برجسته ، موهای ریحانا را به صورت نیمه‌بالا و نیمه‌پایین با چند تار قاب‌دار روی صورت سنجاق کرد.

ریحانا در هر دو شام موفق شد موهایش را بکر نگه دارد و با کشیدن سایه نقره ای روی چشمانش، یک لب قهوه ای براق و رژگونه مرجانی روی گونه هایش ظاهر او را به عالی به نظر رساند. به این ترتیب باز هم ریحانا این هنرمند و سلبریتی پرطرفدار حضور پر رنگ خود را به رخ کشید.

برچسب ها :

ناموجود