تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۳۰
کد خبر : 7402

مدل موی باب جدید زندیا برای پاییز پیش رو عالی است

مدل موی باب جدید زندیا برای پاییز پیش رو عالی است

به جرات می توان گفت که زندیا یک ترند زیبایی است. او به سرعت ناخن‌ های شیر بلوبری را امتحان کرد، در ناخن‌ های مینی فرنچ جلوتر بود، و تا حدی به لطف استایلیست فوق‌ ستار لاو روچ، هرگز از فرش قرمز غافل نشد. مدل موی باب او نیز هرگز این فرصت را از دست

به جرات می توان گفت که زندیا یک ترند زیبایی است. او به سرعت ناخن‌ های شیر بلوبری را امتحان کرد، در ناخن‌ های مینی فرنچ جلوتر بود، و تا حدی به لطف استایلیست فوق‌ ستار لاو روچ، هرگز از فرش قرمز غافل نشد.

مدل موی باب او نیز هرگز این فرصت را از دست نمی دهد. در دسامبر سال 2022، زندیا برای اولین بار موهای خود را به شکل یک باب بلند و کرکی خرد کرد و از آن به بعد، به ظاهر خاص او تبدیل شد. اما این بدان معنا نیست که او از تغییر هر چند وقت یک‌ بار آن می‌ ترسد.

اولین تغییر پس از برش اولیه، اضافه کردن هایلایت های ظریف عسلی و در آغوش کشیدن فرهای او بود، سپس همان باب به عنوان مظهر جذابیت اوج دهه 90 بود، و اخیراً یک تکرار به رنگ گیلاسی که در یک باب مالت کاذب استایل شده بود.

اکنون، به نظر می‌ رسد که او به همان باب نازک پایبند است، فقط با “کمی تازه کردن” از آرایشگر مشهور سارا شیرز.

در یک استوری اینستاگرام که در 22 آگوست به اشتراک گذاشته شد، زندیا در حالی که یک تی شرت ساده سفید، شلوار جین آبی کلاسیک، یک کمربند چرمی قهوه‌ ای، یک ساعت طلایی، یک گردن‌ بند از Kizzmet Jewelry، پوشیده بود، در آینه عکس گرفت و نوشت: «به کمی تجدید نیاز دارم» کیف جیر قهوه ای بزرگ. برش جدید او همان رنگ کولای گیلاسی بود که آخرین بار او را دیدیم.

باب جدید به شانه‌ های او را می‌ رسد، اما اگر با نوک‌ های برش‌ خورده که موهایش را به سمت بالا می‌ چرخاند مدل نمی‌ شد، بیشتر پایین می‌ رفت. ظاهر درخشش، حجم و قسمت کناری شیک و پوشاننده داشت.

ابتدا سایمون آرایشگر او موهای زندیا را باز کرد. سپس، سایمون ترکیبی از اسپری حرارتی خشک کننده را برای محافظت در برابر حرارت استفاده کرد. و همچنین آبرسانی برای درخشندگی براق.

پس از آن، سایمون موهای مرطوب زندیا را برای حجم دادن بیشتر آماده کرد. وقتی موها سر جای خود قرار گرفتند و همه چیز مرتب شد، با استفاده از روغن آرگان برای اطمینان از درخشندگی، کارهای نهایی را اضافه کرد.

برچسب ها :

ناموجود