تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱:۵۶
کد خبر : 8884

محبوب کیم کارداشیان پسر رئیس جمهور سابق آمریکا است

محبوب کیم کارداشیان پسر رئیس جمهور سابق آمریکا است

کیم کارداشیان بار دیگر جلد کتاب CR Fashion Book را زیبا کرد و چهارمین حضور خود را با این نشریه معتبر رقم زد. کارداشیان در آخرین مصاحبه خود با سر دبیر کارین رویتفلد، در مورد انتخاب خود برای علاقه مندی به افراد مشهور صحبت کرد و تحسین او را نسبت به جان اف کندی جونیور

کیم کارداشیان بار دیگر جلد کتاب CR Fashion Book را زیبا کرد و چهارمین حضور خود را با این نشریه معتبر رقم زد. کارداشیان در آخرین مصاحبه خود با سر دبیر کارین رویتفلد، در مورد انتخاب خود برای علاقه مندی به افراد مشهور صحبت کرد و تحسین او را نسبت به جان اف کندی جونیور فقید، معروف به JFK جونیور روشن کرد.

در مصاحبه خود، این ستاره نمادین، و اینفلوئنسر مد به داشتن “یک یا دو” علاقه مندی به سلبریتی ها اشاره کرد اما در مورد فاش کردن هویت آنها سخت صحبت کرد. او با دلتنگی اعتراف کرد که او و رویتفلد در مورد این دلسوختگی‌ ها صحبت کرده‌ اند، با این حال او با بیان این که «هیچ‌ وقت نمی‌ توانی بفهمی»، فضایی راز آلود را حفظ کرده ای. طرفداران و دنبال کنندگان مشتاقانه منتظر شنیدن بیشتر در مورد ستاره هایی بودند که توجه کیم را به خود جلب کرده بودند. با این حال، این افشاگری او در مورد جان اف کندی بود که در واقع تخیل عمومی را به خود جلب کرد.

کیم کارداشیان در مراسم بهره‌ مندی مؤسسه لباس ۲۰۲۳ شرکت می‌ کند و «کارل لاگرفلد: خط زیبایی» را در موزه هنر متروپولیتن در تاریخ ۱ می ۲۰۲۳ در شهر نیویورک جشن می‌گیرد. جان اف کندی جونیور در رویدادی در موزه هنر متروپولیتن در شهر نیویورک در 5 دسامبر 1988 شرکت می کند.

در حالی که کارداشیان جزئیات مربوط به سایر افراد مشهور خود را مخفی نگه می داشت، نمی توانست تحسین خود را از جان اف کندی جونیور، که مرگ نابهنگام او در سال 1999 یک لحظه غم انگیز در تاریخ آمریکا بود، مهار کند.

جان اف کندی جونیور اثری محو نشدنی در فرهنگ و تاریخ آمریکا بر جای گذاشت. او چیزی بیش از پسر یک رئیس جمهور بود. او یک وکیل، روزنامه نگار و ناشر بود که مسیر خود را در زندگی ترسیم کرد. ظاهر خوب و شخصیت مغناطیسی او در دهه 1990 او را برای بسیاری از افراد دلپذیر ساخته بود. جی اف کی جونیور چه ظاهر پرشورش روی جلد مجله جورج باشد و چه روابط پر مخاطبش، جی اف کی جونیور در طول زندگی اش چهره ای محبوب باقی ماند.

اعلام کیم محبوبیت کارداشیان از جی اف‌ کی جونیور به‌عنوان علاقه‌ مند به سلبریتی‌ های او، با جذابیت جاودانه مردی طنین‌ انداز می‌ کند که علی‌ رغم پایان غم‌ انگیزش، همچنان توسط مردم در طول نسل‌ ها به یادگار مانده و تحسین می‌ شود.

برچسب ها :

ناموجود