تاریخ انتشار : شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۰۵
کد خبر : 7480

مجسمه ای از شکیرا در حال رقص ساخته می شود

مجسمه ای از شکیرا در حال رقص ساخته می شود

شکیرا در حال گرفتن یک بنای تاریخی در زادگاهش است. مجسمه شکیرا که با مشارکت دفتر شهردار بارانکیلا ساخته شده از جنس برنز است، و ارتفاع آن حدود 20 فوت است. این مجسمه در حال حاضر در دست ساخت است و انتظار می رود وزن آن بین سه تا چهار تن باشد. به طور کلی،

شکیرا در حال گرفتن یک بنای تاریخی در زادگاهش است. مجسمه شکیرا که با مشارکت دفتر شهردار بارانکیلا ساخته شده از جنس برنز است، و ارتفاع آن حدود 20 فوت است. این مجسمه در حال حاضر در دست ساخت است و انتظار می رود وزن آن بین سه تا چهار تن باشد. به طور کلی، این کار رنگ عسلی خواهد داشت و دامن آن از مخلوط برنز و آلومینیوم ساخته شده است.

شهردار بارانکیلا ، جیمی پومارخو، به‌روزرسانی‌ هایی را در پروفایل اینستاگرام خود درباره ساخت مجسمه اختصاص داده شده به خواننده شکیرا منتشر کرد.

45 روز از شروع پروژه می گذرد، این سیاستمدار ویدئویی را نشان داد که پیشرفت های انجام شده را برجسته می کرد.

این مجسمه که کار مجسمه ساز یینو مارکز و چند تن از شاگردانش از مدرسه هنرهای تجسمی است، 6.20 متر ارتفاع دارد و تماماً از برنز ساخته خواهد شد.

مجسمه شکیرا امروز چگونه به نظر می رسد؟

در ویدئویی که توسط جیمی پومارخو منتشر شده است، استاد یینو مارکز جزئیات پیشرفت ساخت و ساز را شرح داده است. به گفته وی، در حال حاضر 70 درصد به پایان رسیده است.

یینو مارکز، هنرمند محلی در ابتدای ویدئو، می‌ گوید: «خب، شما حدود 70 درصد از مدل مجسمه شکیرا را تماشا می‌ کنید. این مجسمه شکیرا را در حالت رقص شکم نشان می‌ دهد، با توجهی باور نکردنی به جزئیات که در عناصری مانند پا، شکم و دامن نشان داده شده است. ما در 45 روز گذشته روی این مجسمه کار کرده‌ ایم.»

مارکز ادامه می دهد: “ما شروع کردیم به ساختن ما آن را به موج تبدیل خواهیم کرد، مانند دریا.”

مجسمه در کجا قرار دارد؟

این مجسمه در بارانکیلا، جایی که شکیرا متولد شد، قرار دارد. در این ویدئو، پومارجو توضیح می‌ دهد که در حالی که این اثر شکیرا و تأثیر او بر جهان را تجلیل می‌کند، همچنین فرصتی برای هنرمندان بارانکیلا است تا هنر های زیبایی بسازند.

اولین مجسمه شکیرا در سال 2006 ساخته شد. این بنای تاریخی در پارکی نزدیک استادیوم متروپولیتانو قرار دارد. این توسط هنرمند آلمانی دیتر پت طراحی شده است و 16 فوت ارتفاع دارد.

برچسب ها :

ناموجود