تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۱۰
کد خبر : 7731

متیو جودون، آریانا گرانده را مورد انتقاد شدید قرار می دهد

متیو جودون، آریانا گرانده را مورد انتقاد شدید قرار می دهد

متیو جودون، مدافع خط نیوانگلند پاتریوتز، پس از اظهار نظرهای جنجالی درباره آریانا گرانده، ستاره پاپ و مک میلر، رپر فقید، در کانون طوفان رسانه های اجتماعی قرار گرفت. جودون به پستی از دیلی لود که ادای احترام به میلر در آلبوم جدید گرانده را برجسته می کرد، در پلتفرم شبکه اجتماعی X پاسخ داد:

متیو جودون، مدافع خط نیوانگلند پاتریوتز، پس از اظهار نظرهای جنجالی درباره آریانا گرانده، ستاره پاپ و مک میلر، رپر فقید، در کانون طوفان رسانه های اجتماعی قرار گرفت.

جودون به پستی از دیلی لود که ادای احترام به میلر در آلبوم جدید گرانده را برجسته می کرد، در پلتفرم شبکه اجتماعی X پاسخ داد: “مطمئناً هیچ کس اهمیتی نمی دهد. اکنون فقط به این دلیل که او مرده است ناراحت نشوید، این تقصیر شماست.” این کامنت تحریک‌ آمیز از آن زمان در فضای مجازی پخش شد و بیش از 4 میلیون بازدید جمع کرد و طیف گسترده‌ ای از پاسخ‌ ها را بر انگیخت.

در میان کسانی که به این موضوع پرداختند، جولیان ادلمن، افسانه میهن پرستان بازنشسته بود، که با یک گیف از مایکل اسکات از برنامه تلویزیونی «دفتر» پاسخ داد و به دوربین نگاه کرد که ظاهراً نظر جودون را زیر سوال می برد. یکی دیگر از کاربران شبکه های اجتماعی پا را فراتر گذاشت و از NFL خواست تا جودون را به دلیل اظهاراتش تعلیق کند.

بحث و جدل پیرامون جودون به ویژه با توجه به جایگاه او در NFL قابل توجه است. جودون که در ابتدا یک انتخاب دور پنجم درفت بود، چهار بازی Pro Bowl را به دست آورد و در مجموع 62.5 اخراج را در طول دوران حرفه ای خود ثبت کرد. او از سال 2016 تا 2020 برای بالتیمور ریونز بازی کرد و سپس در سال 2021 به نیوانگلند پاتریوتز پیوست. عملکرد او در فصل 2022 بهترین عملکرد دوران حرفه ای او بود، زیرا او رکورد 15.5 اخراج را به ثبت رساند که نشان دهنده مهارت و اهمیت او در زمین بود.

افزودن لایه دیگری به حساسیت موضوعی که جودون برای اظهار نظر در مورد آن انتخاب کرد، تاریخچه بین مک میلر و آریانا گرانده است. میلر در 7 سپتامبر 2018 به دلیل مصرف بیش از حد دارو درگذشت. او و گرانده از سال 2016 تا 2018 با هم رابطه داشتند.

خود آریانا گرانده اخیراً دهمین سالگرد اولین آلبوم خود را با انتشار یک نسخه ویژه در 25 آگوست جشن گرفته است. این نسخه مجدد شامل شش آهنگ زنده از جمله “راه” است که با مک میلر در یک کنسرت در لندن اجرا کرد. نظرات جودون نشان می دهد که او در میان کسانی که به این ادای احترام گوش می دهند نخواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود