تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۵۵
کد خبر : 7052

مانیکور کروم ونسا هاجنز بسیار شیک و مسحور کننده است

مانیکور کروم ونسا هاجنز بسیار شیک و مسحور کننده است

فصل‌ ها می‌ آیند، فصل‌ ها می‌ روند، اما به نظر می‌ رسد که ناخن‌ های کرومی هرگز از بین نمی‌ روند. در واقع، آن‌ ها همچنان خود را به بازآفرینی‌ های خلاقانه جدید باز می‌ سازند. پس از ناخن‌ های کرومی «لعاب‌دار» هیلی بیبر، طرح‌ های تار عنکبوت، جلوه‌ های قطره‌ ای سه‌ بعدی،

فصل‌ ها می‌ آیند، فصل‌ ها می‌ روند، اما به نظر می‌ رسد که ناخن‌ های کرومی هرگز از بین نمی‌ روند. در واقع، آن‌ ها همچنان خود را به بازآفرینی‌ های خلاقانه جدید باز می‌ سازند. پس از ناخن‌ های کرومی «لعاب‌دار» هیلی بیبر، طرح‌ های تار عنکبوت، جلوه‌ های قطره‌ ای سه‌ بعدی، فرانسوی کرومی،  ظاهر شدند.

در 13 آگوست، ونسا هاجنز جدیدترین سلبریتی بود که ناخن‌ های کرومی را انتخاب کرد. با این حال، او جزئیات فرانسوی، جلوه‌ های لیزری اسطوخودوس و طرح‌ های شعله، خود را در این روند قرار داد.

مانیکور او توسط هنرمند قدیمی ناخن او زولا گانزورگیت انجام شد و بادام شکل، بلند و فوق العاده چشم نواز بود. هر ناخن چند اینچ از انگشت او فاصله داشت و به‌ عنوان پایه، یک نوک فرانسوی استاندارد را نشان می‌ داد اما این همان جایی بود که پایه به پایان می‌ رسید.

در بالای ناخن فرانسوی سفید، درخششی کمانی رنگی اسطوخودوس بود که گانزورگیت آن را “اثر لیزر” می نامد، که هر بار که هاجنز دست او را حرکت می داد، نور را منعکس می کرد و می درخشید. سپس، در بالای ناخن ها رنگ بنفش درخشان، طرح‌ های شعله‌ هایی که با کروم طلایی کشیده شده‌ اند که کمی بالاتر از بقیه ناخن قرار گرفته‌ اند، ظاهر را به پایان رساندند.

در حال حاضر، انجام این مانیکور در خانه کمی سخت است. با این حال، ما می توانیم به شما یک روش ساده گام به گام ارائه دهیم تا ظاهر درخشان مشابهی را روی ناخن های خود ایجاد کنید.

البته مانند همه مانیکورها، ابتدا ناخن‌ هایتان را سوهان کنید و به طول و شکل دلخواهتان سوهان بزنید، روغن کوتیکول را روی کوتیکول‌ هایتان بمالید تا نرم شوند و به عقب بروند، سپس پاک کنید و برای لاک زدن آماده شوید.

سپس، یک لاک مات و پاستلی بردارید و دو لایه روی بستر ناخن خود بمالید. در انتها یک لایه رویی رنگین کمانی بمالید تا روی بنشیند.

برای اینکه حتی بیشتر به ظاهر هاجنز نزدیک شوید، یک نوک فرانسوی به پایه درخشان اضافه کنید. هنگامی که پایه اسطوخودوس مات خشک شد، نوار را به شکل نوک فرانسوی به نوک ناخن خود بزنید. سپس، دو لایه سفید را روی نوک آن بمالید و پس از خشک شدن، آن را با یک لایه رویی درخشان بپوشانید، و یک نسخه ساده از مانیکور کروم ونسان خواهید داشت.

این اولین باری نیست که گانزورگیت و هاجنز با هم ظاهری جذاب برای ناخن ایجاد می کنند. هنگامی که هاجنز به اسکار 2023 رفت، یک برداشت انتزاعی دیگر از ناخن فرانسوی را داشت.او تغییری در مانیکور کلاسیک فرانسوی ایجاد کرد و آن ناخن‌ های نیمه معکوس و نیمه سنتی فرانسوی را انجام داد که آن را با یک خط مستقیم در وسط به هم وصل می‌ کرد.

برچسب ها :

ناموجود