تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
کد خبر : 5653

مانیکور پری دریایی مارگو رابی ترند تابستان امسال است

مانیکور پری دریایی مارگو رابی ترند تابستان امسال است

در طول تور مطبوعاتی باربی گرتا گرویگ، مارگو رابی به بسیاری از لباس‌های نمادین باربی اشاره کرده است. روند باربیکور تابستان دوباره شعله ور شده است. روند مانیکور مارگو رابی از پری دریایی الهام گرفته شده است. در 6 جولای، رابی و بازیگران فیلم در مکزیکو سیتی برای اولین بار در مکزیک ظاهر شدند. رابی

در طول تور مطبوعاتی باربی گرتا گرویگ، مارگو رابی به بسیاری از لباس‌های نمادین باربی اشاره کرده است. روند باربیکور تابستان دوباره شعله ور شده است. روند مانیکور مارگو رابی از پری دریایی الهام گرفته شده است.

در 6 جولای، رابی و بازیگران فیلم در مکزیکو سیتی برای اولین بار در مکزیک ظاهر شدند. رابی در طول تور مطبوعاتی به ادای احترام به ظاهر باربی قدیمی پرداخته است. رابی یک مینی لباس بالمین صورتی تند ساختار یافته را روی یک پیراهن آستین بلند صورتی تند پوشیده بود و این دو نفر این لباس را با یک کمربند نقره ای زنجیره ای با جذابیت ستاره ای که با جزئیات ستاره روی گوشواره های حلقه ای نقره ای او مطابقت داشت، ست کرد. موکامال این ظاهر را با کفش‌های پاشنه‌دار مانولو بلانیک با نوک صورتی روشن به پایان رساند.

در مورد قسمت «پری دریایی» لباسش، رابی به لطف آرایشگر برایس اسکارلت، موج‌های زیبای ساحلی به تن داشت. او بافتی موج‌دار ایجاد کرد که شبیه فرهای برس‌شده است، که به موهای او بافتی کرکی و ساحلی داد. اگرچه موهای ساحلی معمولاً درهم و برهم هستند، اسکارلت با ایجاد یک قسمت جانبی براق و کوتاه کردن موهای رابی از یک طرف، یک زیبایی عروسک مانند به آن اضافه کرد.

هنرمند ناخن رابی تام باچیک در اینستاگرام فاش کرد: “ما یک میکروفرنچ کروم (مانیکور) را برای تکمیل ظاهر ایجاد کردیم.” باچیک ابتدا ناخن های رابی را با ست جدید خود آماده کرد. او ناخن های او را با لاک صورتی روشن رنگ کرد و در نهایت یک نوک فرانسوی نازک با لاک نقره ای بازتابنده ایجاد کرد. باچیک به تازگی یک مانی گرد الماس مشابه روی جنیفر لوپز ایجاد کرده است و ستاره هایی مانند نیکولا پلتز بکهام و لیزو قبلاً ترند فرانسوی کروم آینده را تایید کرده اند.

برای بالا بردن حال و هوای پری دریایی، هنرمند آرایش، پتی دوبروف، پوستی مرطوب روی ستاره ایجاد کرد که شامل چهره ای درخشان، رژگونه صورتی روشن، براق کننده لب های گلگون و مژه های تاب دار بود.

برچسب ها :

ناموجود